تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

عبور بانوهای «اوشن ۸» از ابرقهرمانان

با اکران «اوشن ۸» این فیلم موفق شد در راس باکس‌آفیس آمریکا قرار بگیرد و «جنگ ستارگان» و «ددپول» را کنار بزند.
صدر باکس آفیس در تسخیر زنان/ عبور بانوهای «اوشن ۸» از ابرقهرمانان

رویداد۲۴ بانوهای «اوشن ۸» با شروع اکران فیلم در آمریکای شمالی، موفق شدند صدر باکس آفیس را به خود اختصاص دهند.

این فیلم با افتتاحیه‌ای ۴۱.۵ میلیون دلاری با نمایش در ۴۱۴۵ سالن سینما ادامه‌ای بر فیلم‌های پرفروش سه‌گانه «اوشن» است که بیش از یک دهه پیش به کارگردانی استیون سودربرگ و با نقش‌آفرینی ستاره‌هایی مثل جرج کلونی، برد پیت و مت دیمون روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم در بازار بین‌المللی نیز تاکنون ۱۲.۲ میلیون دلار فروش کرده تا مجموع فروشش در جهان را ظرف سه روز به ۵۳.۷ میلیون دلار برساند.

«اوشن ۸» محصولی از کمپانی برادران وارنر و ویلیج رودشو پیکچرز است. این فیلم موفق شد دو فیلم پرفروش «سولو:داستانی از جنگ ستارگان» و «ددپول ۲» را در ردیف‌های پایین‌تر جدول قرار دهد. ۶۹ درصد مخاطبان این فیلم را زنان تشکیل داده‌اند و از این میان ۶۹ درصد آنها بالای ۲۵ سال بودند. این فیلم در سایت راتن‌ تومیتوز تاکنون امتیاز ۶۸ درصد را کسب کرده است.

فیلم «سولو» کمپانی‌های دیزنی و لوکاس فیلم با فروشی حدود ۱۵.۱۵ میلیون دلار در رتبه دوم باکس‌آفیس جا گرفت و به این ترتیب در حالیکه سومین هفته اکران خود را آغاز می‌کند، مجموع فروش داخلی‌اش را به بالای ۱۷۶ میلیون دلار رساند. در عرصه بین‌المللی هم از همین حالا جان فیلم گرفته شده و با اضافه کردن تنها ۱۱.۳ میلیون دلار، فروش خارجی‌اش را به ۱۳۶.۱ میلیون دلار رساند. به این ترتیب فروش کل فیلم از مرز ۱۳۶ میلیون دلار گذشته است.

«ددپول ۲» با ۱۳.۶۵ میلیون دلار فروش در رتبه سوم باکس‌آفیس قرار گرفت و فروش داخلی‌اش را به ۲۸۰ میلیون دلار رساند. چیزی حدود ۱۸.۵ میلیون دلار به فروش خارجی فیلم اضافه شد و در نتیجه مجموع آن را به ۳۷۶.۶ میلیون دلار رساند. این فیلم روی هم رفته تا به حال ۶۵۵ میلیون دلار فروخته است.

در عین حال، فیلم «ارثی» ساخته تونی کولِت هم در باکس‌آفیس جلو رفت. این فیلم تریلر ترسناک توانست از تخمین‌های اولیه عملکرد بهتری به ثبت برساند و با ۱۳ میلیون دلار کسب‌شده از ۲۹۶۴ پرده سینما در رتبه چهارم جای بگیرد.

این فیلم که نخستین تجربه کارگردانی آری آستر است، از وقتی در قسمت «نیمه‌شب» فستیوال فیلم ساندنس به نمایش درآمده مورد تحسین منتقدان قرار گرفته اما مخاطبان با آنها هم‌نظر نیستند. امتیاز این فیلم در میان مخاطبان راتن ‌تومیتوز در حال حاضر ۶۸ درصد است، اما منتقدان آن را در ۹۴ درصد قرار داده‌اند.
برچسب ها: هالیوود
نظرات شما
پیشخوان