تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

فروش فوری 4 محصول ایران خودرو به مناسبت عید فطر (+جدول)

امکان ثبت نام در این بخشنامه صرفاً براي مشتریان حقیقی فراهم بوده و ثبت نام براي مشتري دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی مجاز نمی باشد .

رویداد۲۴-امکان ثبت نام در این بخشنامه صرفاً براي مشتریان حقیقی فراهم بوده و ثبت نام براي مشتري دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی مجاز نمی باشد . مرحله جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر آغاز خواهد شد.

به نقل از ایران جیپ در اطلاعیه ایران خودرو آمده است:به اطلاع کليه متقاضیان محترمميرساند،شرايط فروش فوری محصولات ايران خودرو "به مناسبت عيد سعيد فطر" با ظرفيت محدود از روز يكشنبه 97/03/27 تا زمان تكميل ظرفيت، به شرح جدول زير اعلام مي گردد:

قواعد و نکات بسیار مهم:

1- در این بخشنامه هر کد ملی مجاز به ثبت نام فقط یک دستگاه خودرو از این بخشنامه می باشد.

2 -امکان ثبت نام در این بخشنامه صرفاً براي مشتریان حقیقی فراهم بوده و ثبت نام براي مشتري دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی مجاز نمی باشد .

3 - کلیه مشتریانی که 6 ماهه گذشته از محصولات شرکت ایران خودرو ( هر نوع فروش ) خریداري نموده اند، قادر به ثبت نام در این بخشنامه نیستند. بدیهی است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه از سوي شرکت یکطرفه ابطال خواهد شد.

زمان فعال سازی بخشنامه : ساعت 11 صبح روز یکشنبه 27 خرداد

فروش فوری 4 محصول ایران خودرو به مناسبت عید فطر (+جدول)

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
0
این هم از شاهکار ایران خودرو ….
ایشون (معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو) مردم را آنچه شایسته خودشون هست فرض کرده.
چرا؟
چون بخش فروش قطعی:
تنها چند تا محصولی که عموم مردم کمتر طرفش میرند را گذاشتند اون همه فوری نیست و اکثرش برای بعد از مهر یعنی دسته کم تا سه ماه دیگه بازار سیاهش را می خواند ادامه بدند.
اما محصولات پرفروش:
اولا: تا قبل از پرداخت ودیعه دوم هیچ سودی به آنها پرداخت نمی کنند یعنی به اسم مشارکت در تولید پول مردم را بدون در نظر گرفتن هیچ سودی می گیرند و باهاش کار می کنند.
ثالثا: بعد از ودیعه دوم هم فقط 12 درصد سود میدند تا کی به مشتری بدبدخت ماشین بدند.
ثالثا: این محصولات را دوباره بردند روی پیش فروش به قیمت زمان تحویل. یعنی بازار سیاه و دلالی ایران خودرو همچنان ادامه دارد. تا کی؟ اون هم تا یک سال دیگه. یعنی دست کم تا یک سال دیگه به صورت مستقیم این ماشینا را دست مردم نمیدند و به بازار سیاه نمایندگی هاشون میدند.
اون وقت این … میگه مردم عجله نکنند و دغدغه نداشته باشند و این طرح در مبارزه با دلالان و واسطه های سودجو است!!!
دلال و واسطه سودجو بازار خودرو خود ایران خودرو است.
از قدیم گفتند پول مردم خوردن ندارد. ایران خودرو هم ان شاء الله از گلوش پایین نره.
موفق و پیروز باشید.
نظرات شما
پیشخوان