تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

اولویت، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است/با جزئیات کار در تهران آشنا هستم

شهردار تهران در مراسم معارفه معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با تاکید بر اولویت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام گفت: اولویت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و خوشبختانه من با جزئیات کار در تهران آشنا هستم.

رویداد۲۴-شهردار تهران در مراسم معارفه معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با تاکید بر اولویت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام گفت: اولویت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و خوشبختانه من با جزئیات کار در تهران آشنا هستم.سیدمحمدعلی افشانی (شهردار تهران) صبح امروز و در آیین تودیع پیروز حناچی و معارفه ایرج معزی به عنوان معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ضمن تاکید بر اولویت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در این حوزه، از ضرورت کسب رضایت مردم سخن گفت.

سیدمحمدعلی افشانی در این جلسه گفت: لازم می‌دانم از زحمات و خدمات دکتر حناچی تشکر کنم. با توجه به اینکه سابقه، شهرت و تحصیلات دکتر حناچی در حوزه شهرسازی است و با توجه به مشورت با خودشان، تصمیم بر آن شد که ایشان در پست معاونت شهرسازی مشغول شوند.

وی افزود: جناب مهندس معزی تحصیلات و سوابقی مرتبط با حوزه عمران دارند. آخرین مسئولیت ایشان مدیر شرکت سپهر در بانک را صادرات بودند که به زحمت توانستم رئیس بانک را راضی کنم چون تازه فعالیت خود را آغاز کرده بود.

شهردار تهران در ادامه با اشاره‌ به اهمیت معاونت عمرانی گفت: این تصور را نداشته باشیم که تنها مدیران فنی متوجه تغییرات و روند یک پروژه هستند درحالی که مردم بهتر پیگیر هستند. مردم قبلاً روند ساخت پل‌ها و پروژه‌ها را دیدند و همه اینها شاخصی برای سنجش عملکرد مدیران از نگاه مردم است. مردم بین هیچ دوره مدیریتی تفاوتی قائل نیستند و معیار قضاوت خود را عملکرد مدیران قرار می‌دهند.

افشانی با اشاره به بیشتر بودن پروژه‌ها نسبت به اعتبار، گفت: اولویتمان در حوزه عمرانی را باید اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام قرار دهیم. هیچ پروژه‌ای نباید تعطیل شود مگر اینکه مشخص شود پروژه‌ای از اساس اشتباه تعریف شده بود.

وی افزود: ما یک وظیفه اساسی داریم و آن خدمت به مردم است. هدف اصلی ما ایجاد رضایت برای مردم است.

شهردار تهران با اشاره به برنامه پیشنهادی خود برای شهرداری تهران که پیش از این به شورای شهر ارائه شده بود، گفت: برنامه من دو محور اساسی داشت؛ ارتقا کیفیت زندگی مردم و ایجاد رضایتمندی برای شهروندی که این شاخص معیار من برای سنجش عملکرد مدیران است. من خوشبختانه با تمام جزئیات کار در تهران آشنا هستم. می‌دانم دقیقا اوضاع و احوال شهرداری به جزئیات چطور است. پس کاری کنیم که رضایت مردم حاصل شود.

در این برنامه همچنین، حناچی گزارشی از عملکرد خود ارائه کرد و معزی هم از برنامه‌های خود برای این معاونت سخن گفت.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان