تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

تقدیر مدیر کل میراث فرهنگی استانداری از همکار شرکت آبفای استان مرکزی

سید محمد حسینی مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی با ارسال لوح تقدیری از همکاری و تلاشهای حمید رضا عزیز محمدی یکی از همکاران شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به منظور راهنمایی بازدید کنندگان از موزه آب شهر اراک تقدیر به عمل آورد.

رویداد۲۴-تقدیر مدیر کل میراث فرهنگی استانداری از همکار شرکت آب و فاضلاب استان مرکزیسید محمد حسینی مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی با ارسال لوح تقدیری از همکاری و تلاشهای حمید رضا عزیز محمدی یکی از همکاران شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به منظور راهنمایی بازدید کنندگان از موزه آب شهر اراک تقدیر به عمل آورد.

در بخشی از این لوح آمده است: بطور حتم بیان عملکرد و حرکت به سوی موفقیت توسط سازمانها عاملی موثر در رشد و توسعه هر کشور و باعث بهبود کیفیت زندگی آحاد مردم است و هر تلاشی برای ارتقاء این سطح ستودنی و هر عملی برای تحقق این همت موجب تحسین خواهد بود.

اینجانب به پاس زحمات،تلاش و همت والای حضرتعالی و همکاران ارجمندتان در ستاد خدمات سفر استان مرکزی در سال 1397 این لوح تقدیر را اهدا و از تمامی شما بزرگواران قدردانی می نمایم. امید است به یاری خداوند سبحان تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج)همواره موفق و پیروز باشید.

نظرات شما
پیشخوان