تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

مشارکت خیرین مهدکودک‌ساز در بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه

صبح امروز جلسه امضای تفاهم نامه فی مابین معاونت امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور و موسسه خیریه نیک گامان جمشید با موضوع کمک به ساخت و تجهیز 10 واحد مهدکودک شهری،حاشیه و روستامهد در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه برگزار شد.



مشارکت خیرین مهدکودک‌ساز در بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه

رویداد۲۴ در این جلسه که با حضور "حبیب الله مسعودی فرید"معاون امور اجتماعی و "محمدنفریه"مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور برگزار شد؛ سازمان بهزیستی به عنوان طرف اول تفاهم نامه مواردی همچون :هماهنگی با استان کرمانشاه در خصوص معرفی مهدهای کودک واجد شرایط جهت تجهیز و همچنین نظارت برحسن اجرای کار در تمامی مراحل ساخت و تجهیز،نظارت برنصب کتیبه متحدالشکل و در معرض دید عموم با نام خیر متولی،تامین یک وعده غذای گرم برای کودکان روستامهدهای راه اندازی شده در این مناطق و.... را عهده دار شده است.

 طرف دوم تفاهم نامه نیز وظیفه تأمین اعتبار این پروژه را در سه مرحله و به مبلغ 500 میلیون ریال جهت ساخت و 100 میلیون ریال به منظور تجهیز مهدهای کودک در مناطق مذکور عهده دار شده است.همچنین انتخاب پیمانکار طرح و ارائه گزارش تصویری و مالی از روند پیشرفت پروژه به سازمان بهزیستی کشور نیز از تعهدات طرف دوم قرارداد است.

گفتنی است این تفاهم نامه از تاریخ 23 خرداد ماه جاری به مدت یک سال شمسی معتبر است و در صورت لزوم و با توافق طرفین قابل تمدید است.

منبع: ایلنا
برچسب ها: کرمانشاه ، زلزله
نظرات شما
پیشخوان