تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

پوتین: تمام تلاش خود را به کار بستیم تا جام جهانی در بالاترین سطح کیفی برگزار شود

رئیس‌جمهوری روسیه در شصت‌وهشتمین کنگره فیفا گفت: هدف روسیه در جام جهانی 2018 این است که میهمانان، ستاره‌های فوتبال و هواداران، میهمان‌نوازی و دوستی مردم ما را احساس کنند.

رویداد۲۴ ولادیمیر پوتین امروز (چهارشنبه) پس از پایان سخنرانی جانی اینفانتینو، رئیس سوئیسی فیفا در شصت‌وهشتمین کنگره سالانه فیفا حضور یافت.

رئیس‌جمهوری روسیه در آغاز گفت: باید اعلام کنم کشورمان آماده برگزاری جام جهانی 2018 فوتبال است تا هر کسی که به روسیه برای تماشای این بازی‌ها می‌آید، احساس مثبت و آرامش خاطری داشته باشد. هدف روسیه در جام جهانی 2018 این است که میهمانان، ستاره‌های فوتبال و هواداران، میهمان‌نوازی و دوستی مردم ما را احساس کنند. با فرهنگ اصیل و چند ملیتی روسیه، و طبیعت منحصر به فردش مواجه شوند و دوباره تصمیم به بازگشت به کشورمان بگیرند. اجازه بدهید تا برای حاضران در شصت‌وهشتمین کنگره فیفا آرزوی موفقیت کنم. منتظر شما در بازی افتتاحیه فردا در ورزشگاه لوژنیکی مسکو هستیم. خوشحالیم که می‌توانیم شما را دوباره ببینیم و به شما بابت حضور در روسیه خوشامد می‌گویم.

پوتین در ادامه اظهار داشت: هم‌اکنون شروع یک تورنمنت طولانی، سخت و مسئولیت‌برانگیز در مسیر جام جهانی 2018 فوتبال است که در آن با هم هستیم. ما با هم یک تیم خواهیم بود. آماده‌سازی برای برگزاری چنین تورنمنت بزرگی فقط وظیفه کشور میزبان نبود و نیست. بدون حضور متخصصان گسترده و علاقمندان خانواده بزرگ فوتبال از سراسر جهان راه‌حلی برای آن متصور نبودیم. کنگره فیفا فقط یک سنت نیست و فرصتی برای روسیه به عنوان میزبان جام جهانی 2018 فوتبال ایجاد کرد تا از شما بابت کمک‌هایتان قدردانی کنیم. روسیه از تمامی دوستانش به خاطر حمایت‌های لفظی و عملی در طول هشت سال اخیر قدردانی می‌کند. روسیه خود را برای میزبانی از یکی از محبوب‌ترین رقابت‌های ورزشی جهان مهیا کرده است. ما با هم تمام تلاش خود را به کار بستیم تا جام جهانی 2018 در بالاترین سطح کیفی برگزار شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان