تاریخ انتشار: ۲۰:۱۶ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

نظارت بر قلب و روند آموزشی ورزشکاران امکانپذیر شد

در آخرین بروزرسانی برنامه محصولات Polar Beat ، ویژگی هایی به آن اضافه شده است که نه تنها فعالیت های ورزشی کاربران را ردیابی می کند، بخش های مختلفی از جمله نظارت بر ضربان قلب را نیز انجام می دهد تا ورزشکار بتواند عملکرد خود را بهبود بخشد.

رویداد۲۴-در آخرین بروزرسانی برنامه محصولات Polar Beat ، ویژگی هایی به آن اضافه شده است که نه تنها فعالیت های ورزشی کاربران را ردیابی می کند، بخش های مختلفی از جمله نظارت بر ضربان قلب را نیز انجام می دهد تا ورزشکار بتواند عملکرد خود را بهبود بخشد.پلار محصولات مختلفی مانند H10 ، H7 ، OH1 ، HRبرای ردیابی  تمرینات ورزش   دارد که  به این محصولات برنامه ای به نام «مربی هوشمند» اضافه کرده است که به ورزشکاران اجازه می دهد  تا از جلسات تمرینی مفیدی داشته باشند

اول این که این برنامه مربی هوشمند از ورزشکار به مدت 5 دقیقه تست آمادگی جسمانی می گیرد تا سطح جسمانی کاربر را برای ادامه تمرینات بسنجد. سپس این امکان را می دهد تا در لحظه کاربر را برای انجام تمرینات بهتر، راهنمایی کند. 

این برنامه دارای بخش آموزشی است که حرکات ورزشی را به کاربر آموزش  می دهد، فقط کافی است کاربر از میان بیش از 100 فعالیت یکی را انتخاب کند. از سوی دیگر امکان به اشتراک گذاری روند آموزش ورزش با دیگران نیز وجود دارد.

این برنامه قابلیت دارد تا میزان سوختن کالری و چربی بدن را به اطلاع کاربر برساند. این برنامه این قابلیت را نیز دارد که کاربران بتوانند با صدا اهداف خود را بیان کنند  و مربی هوشمند ورزشکار را راهنمایی کند . این برنامه به خوبی روند رو به رشد و اینکه آیا کاربران با توجه به اهدافی که تعریف کرده است به پیشرفت قابل توجهی رسیده اند یا خیر را نیز اعلام می کند.

در این برنامه یک بخشی به عنوان راهنمای دویدن نیز تعریف شده است که به کاربر بر اساس پایه سرعت و اطلاعات ضربان قلب امتیاز می دهد و اینکه پیشنهاد می کند برای بهبود دویدن و بالا بردن کارایی بدن چه کارهایی باید انجام دهد.

این برنامه برای کاربرانی که از محصولات پلار استفاده می کنند، به صورت رایگان در دسترس است . از سوی دیگر این برنامه با  سیستم عامل های IOS و اندروید سازگاری دارد. 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان