تاریخ انتشار: ۰۸:۰۲ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

معوقات آزادگان به صورت کامل پرداخت شده است

اداره کل روابط عمومی بنیاد شهید در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمام معوقات و مطالبات آزادگان عزیز مربوط به سال‌های گذشته در دولت یازدهم پرداخت شده است.

رویداد۲۴-اداره کل روابط عمومی بنیاد شهید در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمام معوقات و مطالبات آزادگان عزیز مربوط به سال‌های گذشته در دولت یازدهم پرداخت شده است.اداره کل روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این اطلاعیه با اشاره به نقش بسیار مهم آزادگان در دفاع مقدس تأکید کرده است: این عزیزان در دوران پیش از اسارت خود در جبهه‌ها به مبارزه با دشمن بعثی پرداختند و تا آخرین گلوله خود در مقابل دشمنان مقاومت کردند و در نهایت به اسارت درآمدند و به همین دلیل اکثر آن‌ها به درجه رفیع جانبازی نیز نائل شده‌اند. مقاومت آنان در زندان‌های رژیم بعث نیز ستودنی است و این عزیزان دشمنان را به ستوه آورده بودند.

در ادامه این اطلاعیه ضمن تقدیر از برنامه «ماه عسل» به‌دلیل دعوت از ایثارگران و آزادگان سرافراز و پرداختن به مسائل این عزیزان، درباره پرداخت معوقات مربوط به آزادگان آمده است: تمام معوقات و مطالبات آزادگان عزیز مربوط به سال‌های گذشته در دولت یازدهم پرداخت شده است. معوقات آزادگان شاغل بر اساس حقوق دریافتی از آن دستگاه محاسبه و پرداخت شد و معوقات آزادگان غیرشاغل نیز توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت شده است.

در انتهای این اطلاعیه تصریح شده است: هرکدام از آزادگان سرافراز که به هر دلیلی تاکنون این معوقات را دریافت نکرده اند می توانند با شماره تلفن ۱۶۱۶ تماس حاصل کنند تا موضوع بررسی شود

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان