تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

عملیات پیاده‌سازی نیروهای ائتلاف سعودی_اماراتی در بندر الحدیده شکست خورد

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در تشریح آخرین تحولات مربوط به جبهه نبرد الحدیده گفت: ائتلاف متجاوز سعودی به هیچ عنوان در شهر الحدیده پیشروی نکرده و هیچ دستاورد نظامی کسب نکرده است.

رویداد۲۴-عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در تشریح آخرین تحولات مربوط به جبهه نبرد الحدیده گفت: ائتلاف متجاوز سعودی به هیچ عنوان در شهر الحدیده پیشروی نکرده و هیچ دستاورد نظامی کسب نکرده است.ضیف الله الشامی افزود: ما عملیات پیاده سازی نیروهای سعودی- اماراتی را از کشتی های جنگی در نزدیکی بندر الحدیده با شکست مواجه کردیم. اعلام کسب دستاوردهای نظامی در جبهه الحدیده از سوی رسانه های وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی نادرست است و با هدف تضعیف روحیه انجام می شود.

وی تأکید کرد: بندر الحدیده همچنان در کنترل نیروهای دولت قانونی یمن (انصار الله) قرار دارد. غافلگیری های نظامی بسیاری در مقابله با تجاوزگری عربستان علیه کشورمان در راه است. فرودگاه الحدیده کاملا از تیررس نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی دور است و ارتش یمن در داخل آن مستقر است. طی چند عملیات ۱۱ خودرو نظامی این ائتلاف در نزدیکی شهر الحدیده به آتش کشیده و منهدم شد.

الشامی افزود: دست ما به سوی صلح عادلانه که حافظ کرامت ملت یمن باشد دراز است ولی در عین حال صلحی را که در نهایت به تسلیم شدن منجر شود نمی پذیریم.

این عضو دفتر سیاسی انصارالله درباره اوضاع انسانی شهر الحدیده گفت: اوضاع انسانی در الحدیده مانند سایر شهرهای دیگر یمن فاجعه بار اس 

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
0
0
واقعا خداوند 124000 پیامبر برای هدایت بشر در منطقه منحوس خاورمیانه فرستاده است؟؟؟؟؟؟ اگر راست باشد این پیامبران چرا نتوانستند اقلا مردم وحشی و خونخوار این منطقه را براه راست هدایت بکنند؟؟ آخر اینقدر هم خوبریزی میشود؟ آن از عراق و سوریه و اینهم از یمن و عربستان. حالا از خونخواری صهیونیست ها چیزی نگفتیم.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان