تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

جمع‌آوری فطریه برای کمک به بیماران نیازمند دیالیزی و پیوند کلیه

رئیس هیات مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور از جمع‌آوری زکات فطریه توسط این انجمن برای تامین هزینه‌های بیماران نیازمند دیالیزی و کلیوی خبر داد.

رویداد۲۴-رئیس هیات مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور از جمع‌آوری زکات فطریه توسط این انجمن برای تامین هزینه‌های بیماران نیازمند دیالیزی و کلیوی خبر داد.داریوش آرمان(رئیس هیات مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور) اظهار داشت: انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی بیش از یکصد هزار بیمار دیالیزی و پیوند کلیه را از طریق ۱۸۷ شعبه و نمایندگی در سراسر کشور تحت پوشش دارد و بخش قابل توجهی از این عزیزان با مشکلات مالی بسیار جدی برای درمان و تهیه دارو مواجه هستند.

او با اشاره به برنامه این انجمن برای جمع آوری و دریافت وجوه زکات فطریه هموطنان داخل و خارج از کشور افزود: انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور از طریق حساب‌های خود آماده دریافت این وجوه است و امیدواریم همانند سال‌های گذشته شاهد مشارکت گسترده مردم خیراندیش و نیکوکار در این امر خداپسندانه باشیم.

آرمان تصریح کرد: این وجوه در راستای ماموریت‌های خیرخواهانه انجمن، صرف امور جاری و درمانی بیماران نیازمند کلیوی کشور می‌شود و بی‌تردید مساعدت‌های ارزشمند مردم عزیزمان می‌تواند بسیاری از بیماران دیالیزی را وارد چرخه پیوند کلیه کند تا این بیماران از مشکلات و درد و رنج فراوان دیالیز رهایی یابند.

شماره کارت‌های بانکی به نام انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران به شرح زیر است: شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۰۲۳۲ بانک تجارت و شماره کارت ۶۲۲۱۰۶۱۰۸۰۰۲۱۴۱۵ بانک پارسیان.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان