تاریخ انتشار: ۲۳:۴۸ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

سرمربی تیم ملی عربستان: از این شکست شوکه شدیم

تیم ملی فوتبال عربستان اولین تیم آسیایی بود که در افتتاحیه جام جهانی حضور داشت اما با نتیجه 5 بر سفر مغلوب میزبان جام جهانی 2018 روسیه شد تا شاید اولین تیم آسیایی باشد که به بازگشت به کشورش فکر کند. خوان آنتونیو پیتزی، سرمربی فرانسوی این تیم بعد از شکست برابر روسیه گفت : از این نتیجه شوکه شدیم

رویداد۲۴-تیم ملی فوتبال عربستان اولین تیم آسیایی بود که در افتتاحیه جام جهانی حضور داشت اما با نتیجه 5 بر سفر مغلوب میزبان جام جهانی 2018 روسیه شد تا شاید اولین تیم آسیایی باشد که به بازگشت به کشورش فکر کند. خوان آنتونیو پیتزی، سرمربی فرانسوی این تیم بعد از شکست برابر روسیه گفت : از این نتیجه شوکه شدیمخوان آنتونیو پیتزی، سرمربی تیم ملی عربستان در نشست خبری پس از بازی با روسیه گفت: نتیجه بسیار ضعیفی کسب کردیم. بازی بسیار سختی برابر روسیه داشتیم و اصلا انتظار چنین شکستی را نداشتیم. باور چنین نتیجه‌ای برای من و همکارانم سخت است. باید اعتراف کنم روسیه نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و ما اصلا در فرم مطلوبی قرار نداشتیم و شکست بدی را متحمل شدیم.

سرمربی تیم آسیایی اضافه کرد: از الان دیگر باید این شکست را فراموش کنیم و به بازی بعد فکر کنیم. من به بازیکنانم یقین دارم و امیدوارم که بازیکنان خودشان را خیلی سریع از حال و هوای این نتیجه بیرون بیاورند و به فکر بازی بعد باشند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان