تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۷

نوید محمد زاده یکی از اعضای هیات داوران جشنواره تئاتر شهرزاد شد

نوید محمدزاده (بازیگر سینما و تئاتر)، نادر برهانی‌مرند (نویسنده و کارگردان) و مسعود دلخواه (استاد دانشگاه و کارگردان تئاتر) به عنوان هئیت داوران نخستین جشنواره تئاتر شهرزاد برگزیده شدند و مسئولیت قضاوت درباره ۱۳ اثر نمایشی را که از بین ۲۵۰ نمایشنامه ارائه شده به دبیرخانه جشنواره انتخاب شده، برعهده خواهند داشت.

رویداد۲۴-نوید محمدزاده (بازیگر سینما و تئاتر)، نادر برهانی‌مرند (نویسنده و کارگردان) و مسعود دلخواه (استاد دانشگاه و کارگردان تئاتر) به عنوان هئیت داوران نخستین جشنواره تئاتر شهرزاد برگزیده شدند و مسئولیت قضاوت درباره ۱۳ اثر نمایشی را که از بین ۲۵۰ نمایشنامه ارائه شده به دبیرخانه جشنواره انتخاب شده، برعهده خواهند داشت.نخستین جشنواره تئاتر شهرزاد به دبیری سام بهشتی از تاریخ ۲۰ تیر سال جاری به مدت چهار روز در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار خواهد شد. براساس قوانین و مقررات، هئیت داوری ۳ نمایش برگزیده را معرفی خواهند کرد.

پیش از این افسانه ماهیان (نویسنده و کارگردان)، حسن باستانی (پژوهشگر)، سیدسام بهشتی (منتقد سینما) و نادر برهانی مرند که به عنوان دبیر سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر فعالیت خود را آغاز کرده است، مسئولیت انتخاب و بازبینی آثار راه یافته به نخستین جشنواره تئاتر شهرزاد را برعهده داشتند.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان