تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

نسخه بتای دوم iOS 12 برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن آیفون و آیپد منتشر شد

نسخه بتای دوم iOS 12 بعد از ۱۵ روز از عرضه نسخه اولیه، برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن آیفون و آیپد همراه با رفع برخی از باگ‌ها و چند قابلیت جدید منتشر شد.
نسخه بتای دوم iOS 12 برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن آیفون و آیپد منتشر شد

رویداد۲۴ اپل در مراسم WWDC18 از نسخه بعدی سیستم‌عامل محبوب iOS 12 رونمایی کرد. این نسخه از سیستم عامل اپل را به‌عنوان نسخه‌ای کامل می‌دانیم، چراکه شاهد قابلیت‌های زیادی نیستیم؛ اما در عوض بهینه‌سازی سیستم‌عامل در تمامی دستگاه‌ها به‌خوبی انجام‌ شده است و اپل قصد دارد با این نسخه، حال و هوای دستگاه‌های قدیمی را هم بهبود ببخشد. در آیفون ۱۰، قابلیت‌هایی از جمله مموجی، انیموجی‌های جدید و اپلیکیشن جدید اندازه‌گیری ابعاد اجسام اضافه‌ شده است و با توجه به تغییراتی در زمینهٔ بهینه‌سازی پردازش دستگاه، آیفون‌های قدیمی سرعت بیشتری پیدا کرده‌اند.

نسخه بتای دوم iOS 12 برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن آیفون و آیپد منتشر شد

در نسخه اولیه iOS 12 مشکلاتی به‌مرور پیدا می‌شود که عملاً کار با دستگاه را بسیار سخت خواهد کرد. برای مثال بسیاری از اپلکیشن ها کرش می‌کنند و دستگاه در زمینهٔ مصرف باتری اصلاً بهینه نیست که امری طبیعی محسوب می‌شود. نسخه بتای دوم iOS 12 برای توسعه‌دهندگان عرضه‌ شده است؛ اما ازآنجایی‌که اپل همیشه به آداب‌ورسوم خود پایبند خواهد بود، به نظر می‌رسد نسخه پابلیک بتا در همین هفته عرضه شود. در نسخه بتای عمومی مشکلات به‌مراتب کمتر خواهد بود و افراد بیشتری که اشتیاق به تجربه جدیدترین سیستم‌عامل اپل دارند، می‌توانند به سراغ این سیستم‌عامل بروند.

منبع: زومیت
برچسب ها: آیفون ، آیپد ، اپل
نظرات شما
پیشخوان