تاریخ انتشار: ۱۶:۵۲ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
واعظی:

نباید توقعات از تیم ملی فوتبال را بالا برد

«محمود واعظی» رییس دفتر رییس جمهوری، رسیدن به نقطه کنونی در جام جهانی توسط تیم ملی فوتبال را موفقیتی بزرگ برای کشورمان دانست و افزود: البته نباید توقعات و مطالبات را بی‌جهت بالا ببریم.
رویداد۲۴ واعظی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره پیش‌بینی خود از بازی امشب تیم ملی ایران با اسپانیا در جام جهانی روسیه افزود: بازی قابل پیش‌بینی نیست؛ اما بازی سختی است؛ بازیکنان باید خوب، شرافتمندانه و آبرومند بازی کنند و نتیجه هر چه باشد باید مورد حمایت همه قرار گیرد.  
 
وی ادامه داد: در بازی با مراکش، بازیکنان از جان مایه گذاشته و نتیجه گرفتند؛ البته نباید توقعات و مطالبات را بی‌جهت بالا ببریم؛ سرانجام خاستگاه فوتبال اروپاست و آنها در این زمینه سرمایه‌گذاری و خرج می‌کنند.
 
واعظی گفت: با این امکانات به همین جا رسیده‌ایم؛ بازی اول را برده‌ایم که موفقیت بسیار بزرگی است؛ ان‌شاءالله بازیکنان دو بازی بعدی را خوب انجام می‌دهند و موجب افتخار کشور می‌شوند.
 
بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال پنجشنبه گذشته در روسیه آغاز شد و در نخستین بازی، تیم ملی فوتبال روسیه با نتیجه ۵ بر صفر تیم عربستان را درهم کوبید. تیم ملی فوتبال ایران نیز جمعه گذشته در نخستین بازی خود مراکش را با یک گل شکست داد.  
 
مسکو، سن پترزبورگ، کالینینگراد، نیژنی نووگراد، کازان، سامارا، سارانسک، ولگاگراد، رستف نا دُنو، سوچی و یکاترینبورگ شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه هستند.
 
تیم ملی فوتبال ایران یکی از ۳۲ تیم حاضر در این رقابت ها در گروه «B» با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه شده است.
 
تیم ملی کشورمان در دومین دیدار خود از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال و در سومین بازی گروهی خود ساعت ۲۲:۳۰ روز ۲۵ ژوئن (۴ تیر ۹۷) در سارانسک با یاران «کریستیانو رونالدو» پرتغالی قهرمان اروپا بازی خواهد کرد.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان