تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
وضعیت نامشخص خرید بلیت قطار؛

اختلاف شرکت رجا و راه آهن به کجا رسید؟

چند روز پس از آغاز اختلافات جدید میان شرکت رجا و شرکت راه‌آهن، رجا تصمیم گرفت بلیت‌فروشی برای ناوگان خود را در تابستان امسال آغاز کند.

رویداد۲۴ اختلاف‌ها بر سر فروش بلیت‌های قطارهای تابستانی از چند هفته قبل و با اطلاعیه شرکت رجا آغاز شد. مدیرعامل این شرکت اعلام کرده بود که به دلیل گشایش دیرهنگام سایت‌ها و مراکز فروش بلیت قطارهای تابستانی هم شرکت‌ها متضرر می‌شوند و مسافران تا روزهای آخر به طور دقیق تکلیف خود برای برنامه‌ریزی‌های سفرشان را نمی‌دانند.  در کنار آن اختلاف بر سر لوکومتیو و ارائه آن به شرکت‌های ریلی نیز موضوع دیگری بود که دو طرف بر سر آن با چالش هایی جدید رو به رو شدند.

چند روز پس از این اظهارات راه‌آهن در ۲۷ خردادماه رسما سایت فروش بلیت را باز کرد تا مسافران بتوانند برای روزهای حدفاصل اول تیرماه تا ۱۵ مردادماه بلیت قطارهای مدنظر خود را خریداری کنند.

این گشایش در حالی صورت گرفت که شرکت رجا بلیت‌فروشی خود را آغاز نکرد و همین امر باعث شد برای چند روز یک بلاتکلیفی در بخش قابل توجهی از ظرفیت ناوگان ریلی ایران به وجود آید.

در شرایطی که به نظر می‌رسید تصمیم‌گیری در این زمینه به روزهای آینده موکول شده است، رجا صبح امروز (چهارشنبه) ظرفیت ناوگان تابستانی خود را باز کرد تا امکان خرید بلیت به وجود آید و هرچند این شرکت هنوز اعلام نکرده که چه عاملی در این زمینه تاثیر بیشتری داشته اما لااقل به طور موقت مسافران می‌توانند بلیت‌های مدنظر خود از ناوگان این شرکت را خریداری کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: شرکت راه آهن
نظرات شما
پیشخوان