تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۷

کارلوس کی‌روش:‌ برای مردم ایران ما برنده‌ هستیم

«معتقدم شایسته باخت نبودیم و نتیجه یک بر صفر منصفانه نبود.»

رویداد۲۴-«معتقدم شایسته باخت نبودیم و نتیجه یک بر صفر منصفانه نبود.» کارلوس کی‌روش، سر مربی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگویی پس از بازی چهارشنبه شب میان ایران و اسپانیا که به برد یک بر صفر اسپانیا انجامید، اعلام کرد: «معتقدم شایسته باخت نبودیم و نتیجه یک بر صفر منصفانه نبود.»

سر مربی ایران افزود:‌ «تمام تلاش‌مان را به کار بستیم و فرصت‌های زیادی در نیمه دوم داشتیم. تساوی نتیجه عادلانه‌تری بود و واقعا نمی‌دانم چه بگویم.»

وی درباره گل مردود اعلام شده ایران گفت:‌ «می‌خواهم قبول کنم که گل ایران آفساید بود و دوست ندارم درباره انتخاب داوران از سوی فیفا حرف بیشتری بزنم.»

سر مربی پیشین رئال مادرید اسپانیا درباره بازیکنان ایران نیز گفت‌: «بازیکنان من با روحیه‌ای جنگنده برابر یکی از مدعیان قهرمانی جهان بازی کردند. وی همچنین درباره بازی پیش رو با پرتغال گفت: «حالا در برابر پرتغال یک فینال داریم. باید به رویای خود برسیم و آن صعود به دور بعد است. ما به اینجا نیامده‌ایم که سه بازی کنیم و به خانه برگردیم.»

آقای کی‌روش درباره روحیه تیم پس از بازی اظهار کرد: «زمین را با شکست ترک کردیم اما هیچ کدام از بازیکنان‌مان سرافکنده نبودند و همه باید به نمایشی که داشتند افتخار کنند.»

واکنش بازیکنان قدیمی ایران
علی دائی، اسطوره معاصر فوتبال ایران در واکنش به بازی ایران و اسپانیا در اینستاگرام خود نوشت: «آفرین بچه‌ها،‌ آفرین کی‌روش. عالی بودید. مقابل بهترین تیم جهان سربلند بودید و همه ما عملکرد و غیرت شما را تحسین می‌کنیم.» وی افزود: «یک بازی دیگر پیش رو داریم و تالان هم فوق‌العاده بودید. موفق باشید.»

کارلوس کی‌روش:‌ برای مردم ایران ما برنده‌ هستیم

از سوی دیگر حشمت مهاجرانی، بازیکن و سرمربی پیشین تیم ملی ایران درباره عملکرد کارلوس کیروش در بازی مقابل اسپانیا نوشت : «کی‌روش بهترین آنالیزور دنیاست و با انتخاب بهترین ترکیب ممکن به‌همراه عملکرد فوق‌العاده بازیکنان که برای عزت ایران با جان و دل بازی کردند، شاهد یکی از بهترین بازی‌های تاریخ فوتبال ایران بودیم.»

حشمت مهاجرانی: «کی‌روش بهترین آنالیزور دنیاست و با انتخاب بهترین ترکیب ممکن به‌همراه عملکرد فوق‌العاده بازیکنان که برای عزت ایران با جان و دل بازی کردند، شاهد یکی از بهترین بازی‌های تاریخ فوتبال ایران بودیم. به تیم ملی ایران تبریک می‌گویم که چنین عملکرد افتخار آفرینی داشتند.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان