تاریخ انتشار: ۱۸:۴۳ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۷

ثبت قیمت کالاهای بهره‌مند از نرخ ارز رسمی در سامانه ۱۲۴ الزامی شد

سازمان حمایت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:ثبت قیمت کالا‌ها و خدمات بهره‌مند از نرخ ارز رسمی در سامانه ۱۲۴ الزامی است.

رویداد۲۴-سازمان حمایت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:ثبت قیمت کالا‌ها و خدمات بهره‌مند از نرخ ارز رسمی در سامانه ۱۲۴ الزامی است.

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برای نظارت دقیق، هدفمند و موثر و برخورد سریع با متخلفان، لازم است همه تولید کنندگان، وارد کنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات که از ارز رسمی (دلار ۴۲۰۰ تومان) بهره‌مند شده و می‌شوند، نسبت به تعیین قیمت کالا و خدمات براساس ضوابط قیمت گذاری مصوب اقدام کنند.

در این اطلاعیه از همه تولید کنندگان، وارد کنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات خواسته شده است تا فهرست قیمت‌ها را برای ثبت در سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات ((به نشانی www.۱۲۴.ir)) به ادارات کل تخصصی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان ارایه کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: قیمت‌های اعلامی باید منطبق با ضوابط باشد. ضمن اینکه مسئولیت هرگونه مغایرت بر عهده اشخاص حقیقی و حقوقی ذیربط بوده و استنکاف از درج قیمت و عرضه کالا و خدمات با نرخ‌های غیرمتعارف در اسرع وقت رسیدگی و اعمال قانون خواهد شد.

در اطلاعیه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان شماره تلفن‌های ((۵۴ و ۲۶۲۰۰۰۵۳)) برای راهنمایی و هماهنگی نحوه ارایه اطلاعات و ثبت قیمت اعلام و از مردم خواسته شده تخلفات را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

برچسب ها: نرخ ، رسمی ، کالا ، رویداد24
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان