تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۷
وحید امیری:

لایق صعود هستیم/ همه حریفان باید به ایران احترام بگذارند

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید که با توجه به بازی‌های خوب این تیم در جام جهانی از این پس حریفان باید به ایران احترام بگذارند. او تاکید دارد که تیم ملی ایران می‌تواند با همت بازیکنانش و دعای مردم شگفتی‌ساز جام جهانی شود.
امیری: لایق صعود هستیم


رویداد۲۴ وحید امیری گفت: ما تمام تلاش خود را تاکنون انجام داده‌ایم. این تیم و بازیکنانش لایق بهترین‌ها هستند و امیدوارم به آن دست یابند. خدا را شکر کسی که باید فوتبال را بفهمند مردم هستند و وقتی مردم خوشحالند یعنی خوب کار کرده‌ایم.

امیری ادامه داد: تیم ایران نه امکانات اسپانیا و پرتغال را دارد و نه به اندازه این تیم‌ها بازی‌های تدارکاتی داشته است اما تا این‌جای کار ثابت کردیم که شان فوتبال ایران کم‌تر از این تیم‌ها نیست.

امیری اظهار کرد: تیم ایران تیم قابل احترامی است و همه باید به این تیم احترام بگذارند. امروز تیم ایران به جایگاهی رسیده که همه باید برای این تیم از جا بلند شوند و دست بزنند.

وی درباره حریف آینده تیم ملی نیز گفت: با تجربه‌ای که در مقابل اسپانیا و مراکش به دست آورده‌ایم، قطعا بازی خوبی مقابل پرتغال ارائه خواهیم داد. امیدوارم که در مقابل این تیم نیز بتوانیم مردم ایران را خوشحال کنیم.

این بازیکن تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: از هر بازی تجربه‌ای کسب کرده‌ایم. بازی با اسپانیا ما را باتجربه‌تر کرده است. قطعا با تمرکز بیش‌تر مقابل پرتغال مثمر ثمرتر خواهیم  بود.

او در پاسخ به این که آیا شانس صعود داریم یا خیر؟ گفت: انسان به امید زنده است. الان سه امتیاز داریم. با یک برد یا مساوی همه چیز می‌تواند تغییر کند. قطعا با دعای مردم و همت بازیکنان می‌توانیم شگفتی بیافرینیم.

وحید امیری هم‌چنین با  تقدیر و تشکر از مسوولان وزارت ورزش وفدراسیون فوتبال در راه آماده‌سازی تیم ملی گفت: ما برای اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های زیادی کرده‌ایم و هر کاری که انجام می‌دهیم برای سربلندی ایران است امیدوارم که حمایت ازتیم ملی ادامه داشته باشد تا بتوانیم روز به روز شرایط بهتری در فوتبال دنیا داشته باشیم.

وی ادامه داد:‌ از وزارت ورزش ومسوولان فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم. شاید امکانات درخور نام تیم ملی نباشد اما برای موفقیت باید وقت گذاشت و هزینه کرد.
منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان