تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۲ تير ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
انتقاد تند امام جمعه اصفهان از پخش فوتبال با حضور زنان:

اگر با رای مردم سر کار آمده‌اید بدانید مردم نمرده‌اند!

حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان انتقادات تندی به شورای شهر این شهر وارد کرد.

اگر با رای مردم سر کار آمده‌اید بدانید مردم نمرده‌اند!

رویداد۲۴ میردامادی به مباحث هفته گذشته بین «آیت الله ابوالحسن مهدوی» رئیس مجمع اصولگرایان اصفهان و اعضای شورای شهر اشاره کرد و گفت باید به فتاوای مراجع تقلید دقت داشت، متأثر شدم وقتی شنیدم آیت‌الله مهدوی با زبان نصیحت به شورای شهر توصیه‌هایی داشتند و با جبهه‌گیری مواجه شدند. کسانی که در هر جایگاهی با رأی مردم آمده‌اند توجه کنند که در کنار این مشارکت مردمی، اسلام بوده که ایران را حفظ کرده است. اگر با رأی مردم سر کار آمده‌اید، دیگر صلاحیت‌ها نیز برای ادامه کار لازم است؛ اگر فکر می‌کنید به اسم رأی مردم هر کاری می‌توانید انجام دهید، بدانید که مردم نمرده‌اند، این برای ملت قابل تحمل نیست. از تریبون نماز جمعه نصیحت می‌کنیم این ملت مقابل هر منحرفی می‌ایستد.

اعتراض به پخش فوتبال در کوه صفه

وی بیان کرد: عنوان می‌کنند ملت خوشی می‌خواهند، با ورزش مخالف نیستیم و دعا می‌کنیم در همه صحنه‌ها پیروز شویم اما به اسم ورزش نباید چنین اتفاقاتی نظیر موضوعات اخیر صفه را شاهد باشیم. امیدوارم این اتفاقات دیگر تکرار نشود، از نیروی انتظامی و قوه قضائیه تشکر می‌کنم که با پشتیبانی ملت جلوی هر منکری گرفته شود.

میزبان خارجی شهردار اصفهان پوشش مناسب نداشت

وی در ادامه به حواشی سفر شهردار اصفهان به اروپا و انتشار تصاویری از وضعیت نامناسب پوشش طرف خارجی در دیدارهای رسمی با مدیران شهری اصفهان انتقاد کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: میردامادی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
صامت
|
Germany
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
0
0
کوه صفه اصلا کجاست و چی شده که باز هم طبق معمول باید بدون اینکه صورت مسئله را داشته باشیم ببینیم یکی از طرف مردم حرف زده.
درست است که وقتی مسئولین به مقام میرسند از دستهای غیبی در رسیدن و بدست آوردن صلاحیت حرف میزنند ولی همه ی مسئولان باید بدانند که صلاحیتشان را از رای مردم بدست می آورند.اگر غیر از اینست در تبلیغات انتخابات اعلام کنند که نیازی به رای مردم ندارند تا معلوم شود هر کسی چند مرده حلاج است.
و یا اگر راست میگویند در مواقع لزوم و جهت جوابهای دندان شکن به این آن ،هم بگویند ما صلاحیتمان را از جای دیگر میگیریم و نیازی به شما مردم نداریم.
متاسفم که بی پروایی در مقامات ومسئولین ما تا به این حد رشد کرده است.
نظرات شما
پیشخوان