تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۷

تشکیل هیئت اندیشه ورزی و بهره‌مندی از ظرفیت علمای حوزه و دانشگاه در دستور کار است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه تشکیل هیئت اندیشه ورزی و بهره مندی از ظرفیت علمای حوزه و دانشگاه در دستور کار است، گفت: باید روش های تضمینی، ابتکاری و اثربخش برای صیانت از نیروی انتظامی اتخاذ و اجرایی شود.

رویداد۲۴-رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه تشکیل هیئت اندیشه ورزی و بهره مندی از ظرفیت علمای حوزه و دانشگاه در دستور کار است، گفت: باید روش های تضمینی، ابتکاری و اثربخش برای صیانت از نیروی انتظامی اتخاذ و اجرایی شود.حجت الاسلام "علی رضا ادیانی" در آیین تکریم و معارفه ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، اظهار داشت: خداوند را شاکرم که توفیق خدمت در یکی از مجموعه های بسیار عظیم، گسترده و خدوم جمهوری اسلامی ایران یعنی نیروی انتظامی را به من مرحمت کرد، چرا که خدمت، توفیق و سرمایه بزرگی است که باید قدردان آن باشیم.

وی با بیان اینکه اصولا درانجام وظایف هیچ گونه تشریفاتی برنمی تابم، افزود: برای تحول آفرینی در ناجا باید به سمت و سوی تقویت و توسعه برنامه و فعالیت های معنوی و اخلاقی برویم؛ برکت، توفیق و به نتیجه رسیدن امور در گرو تحقق فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بر لزوم اتخاذ روش های تضمینی و صیانت از نیروی انتظامی تأکید کرد و افزود: باید با تقویت فضای دینی، معنوی، انقلابی و جهادی به گونه ای عمل کنیم که نیروی انتظامی در تراز جمهوری اسلامی باشد و برهمین اساس بایستی به دنبال تغییر رفتار از طریق اصلاح، تزکیه و خودسازی باشیم.

این مقام مسئول اشاره کرد: تشکیل هیئت اندیشه ورزی و بهره مندی از ظرفیت بزرگان و علمای حوزه و دانشگاه و همچنین تعامل با فرماندهان ناجا به ویژه فرمانده محترم نیروی انتظامی، سردار "اشتری" از اولویت برنامه های آینده ما می باشد.

حجت الاسلام ادیانی تأکید کرد: پایبندی به تمام اصول و ارزش های انقلاب و عمل به "مر قانون" را محوری ترین اصول می دانم و قطعا در جهت تحقق منویات رهبری و تقویت روحیه ولایت مداری در ناجا برنامه ریزی خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پایان با تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین "بهرامی"، خطاب به فرماندهان و کارکنان ناجا گفت: از همه شما عزیزان برای تحقق تدابیر رهبری کمک و یاری می طلبم وقطعا برادرانه و خاضعانه شنوای پیشنهادات و انتقادات خواهم بود.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان