تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۰۲ تير ۱۳۹۷

بینش سیاسی کارکنان ناجا افزایش چشمگیری داشته‌است

رئیس سابق سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، گفت: خدا را شاکرم که در طول 40 سال خدمت توفیقی حاصل شد که 11 سال آن را نیروی انتظامی که خدمت در آن، خدمت به کل نظام است، باشم.

رویداد۲۴-رئیس سابق سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، گفت: خدا را شاکرم که در طول 40 سال خدمت توفیقی حاصل شد که 11 سال آن را نیروی انتظامی که خدمت در آن، خدمت به کل نظام است، باشم.حجت الاسلام والمسلمین"ابوتراب بهرامی" در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، اظهار داشت: خداوند را به خاطر همه نعمت ها از جمله داشتن نظام مقدس با فضای پاک و معنوی و نعمت ولایت و رهبری که تنها ما از این نعمت بزرگ بهره مند هستیم، شاکریم.

وی افزود: خدا را شاکرم که در طول 40 سال خدمت توفیقی حاصل شد که 11 سال آن را نیروی انتظامی که خدمت در آن، خدمت به کل نظام است، باشم.

رئیس سابق سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، نیروی انتظامی را نیرویی عظیم، مهم و پراهمیت دانست و اظهار داشت: قطعا جابه جایی ها در این نیرو منشأ خیر و برکات خواهد بود و در اجرای بهتر مأموریت ها کمک خواهد کرد.

وی در ادامه حجت الاسلام"سیدعلی رضا ادیانی" را فردی باتجربه، باانگیزه و سیادت وی را از جمله خصوصیات رئیس جدید سازمان عقیدتی سیاسی ناجا برشمرد و گفت: امیدواریم فرماندهان و کارکنان قدردان این فرد فرهیخته باشند و حضور ایشان نیز منشأ خیر و برکاتی برای سازمان باشد.

رئیس سابق سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به درخشش کارکنان نیروی انتظامی در بین نیروهای مسلح، گفت: مسلما این شکوفایی و درخشش قطعا به همت همه فرماندهان، روسا و حضور روحانیون حاضر در بین کارکنان بوده که با تلاش خود توانستند این مهم را محقق کنند.

وی ادامه داد: امروز خوشبختانه بینش سیاسی کارکنان نیروی انتظامی افزایش چشمگیری داشته، به طوری که در فضاهای غبارآلود و فتنه ها به راحتی می توانند حق را از باطل تشخیص دهند.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی افزود: در روز معارفه خود گفتم که در خدمت فرمانده معظم کل قوا، مسئولان و اهداف سازمانی هستم و امروز با افتخار اعلام می کنم که این موضوع را انجام داده ام.

وی در ادامه با بیان اینکه همه ما سرباز مقام معظم رهبری محسوب می شویم و به آن افتخار می کنیم، گفت: اقرار می کنم با همه توان در راستای منویات فرمانده معظم کل قوا قدم برداشته و تمام تلاش خود را برای انجام منویات معظم له به کار بسته ام.

رئیس سابق سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بیان کرد: نیروهای مسلح نزدیکترین نیروها به مقام معظم رهبری از نظر معنوی، سیاسی و فکری به شمار می روند.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی درخاتمه از همگان طلب حلالیت کرد و گفت: اقتضای مأموریت ها ایجاب می کرد تا گاهی بنا بر اهداف سازمان، برخوردهایی نیز صورت گیرد اما همه بدانند که این به هیچ عنوان مغرضانه نبوده و جنبه آگاه سازی داشته است.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان