تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۰۲ تير ۱۳۹۷

لزوم استفاده از ظرفیت ها و منابع بانک شهر برای توسعه کلان شهر اراک

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک با اشاره به حمایت های بانک شهر از پروژه های عمرانی و فرهنگی در شهرهای مختلف و به خصوص کلانشهرهای کشور، بر نقش این بانک به عنوان یکی از محورهای توسعه شهری تاکید کرد.
رویداد۲۴ رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک با اشاره به حمایت های بانک شهر از پروژه های عمرانی و فرهنگی در شهرهای مختلف و به خصوص کلانشهرهای کشور، بر نقش این بانک به عنوان یکی از محورهای توسعه شهری تاکید کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر،کاوه فلک الفلاکی یا بیان این‌که از ظرفیت ها ، منابع و پتانسیل های این بانک برای توسعه کلان شهر اراک استفاده خواهیم کرد، گفت: این بانک طی سال های اخیر با توان حداکثری خود و با سابقه کم، نقش تاثیرگذاری در توسعه زیرساخت های شهری داشته است.

وی تصریح کرد: معتقدیم بانک شهر می تواند با استفاده از تمامی ظرفیت ها، منابع و پتانسیل های خود در گسترش و توسعه شهر اراک و حل مشکلات موجود مانند بافت های فرسوده فردین پور و منطقه شهرک سجادیه و پلهای روگذر و زیر گذر و پروژه تجاری بزرگ آفتاب نقش بسزائی ایفا کند.

فلک الافلاکی همچنین با بیان اینکه بانک شهر تاکنون توانسته در کاهش مشکلات و معضلات شهری ،شهرداری های سراسر کشور را یاری کند، خاطرنشان کرد : امیدواریم با ارتقاء و افزایش سطح تعاملات و همکاری ها میان بانک شهر و شهرداری کلانشهر اراک، این بانک بتواند نقش خود را در عمران و آبادانی این کلانشهر بیش از پیش انجام دهد.
برچسب ها: بانک شهر ، اراک
نظرات شما
پیشخوان