تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۷

علی دایی چه نتیجه ای را برای بازی ایران و پرتغال پیش بینی می کند؟

آقای گل فوتبال جهان گفت: مردم ما وضعیت چندان مناسبی ندارند و قطعا شادی ای که بازیکنان تیم ملی حتی برای دو روز می توانند به مردم تزریق کنند، بسیار مهم خواهد بود.

رویداد۲۴-آقای گل فوتبال جهان گفت: مردم ما وضعیت چندان مناسبی ندارند و قطعا شادی ای که بازیکنان تیم ملی حتی برای دو روز می توانند به مردم تزریق کنند، بسیار مهم خواهد بود. دایی در خصوص شرایط تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه گفت: بازیکنان ما با اتحاد و همدلی بسیار خوب خود نشان دادند برای موفقیت تیم ملی هر کاری که لازم باشد، انجام خواهند داد.
وی ادامه داد: در دو بازی گذشته عملکرد تمام بازیکنان و کادرفنی ما بسیار درخشان بود و شخصا به تمام این نفرات افتخار می کنم. تیم ما در مقابل اسپانیا با وجود شکست عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص شانس تیم کشورمان برای صعود به دور بعد جام جهانی گفت: با توجه به عملکرد ملی پوشان، ما مقابل پرتغال شانس خوبی برای صعود به دور بعدی داریم.
وی در مورد پیش بینی خود از نتیجه دیدار ایران و پرتغال اظهار داشت: نمی توانم نتیجه این بازی مهم را پیش بینی کنم، اما مانند تمام مردم ایران دعا خواهم کرد تا تیم ملی در این دیدار به موفقیت برسد. مردم ما وضعیت چندان مناسبی ندارند و قطعا شادی ای که بازیکنان تیم ملی حتی برای دو روز می توانند به مردم تزریق کنند، بسیار مهم خواهد بود.
دایی در خصوص نزدیک شدن «کریستیانو رونالدو» به تعداد گل های ملی او احتمال از دست دادن آقای گلی جهان تصریح کرد: همه رکورد ها برای شکسته شدن است و در این خصوص هم هر اتفاقی که خدا بخواهد، رخ می دهد.
آقای گل فوتبال جهان در رابطه با انتقادات مطرح شده از «سردار آزمون» گفت: این انتقادات را اصلا قبول ندارم، زیرا او بازیکن بسیار بزرگی است که در زمین مسابقه بسیار مفید عمل می کند. همه ما باید تلاش کنیم تا روحیه این بازیکن به شرایط ایده آل بازگردد و فراموش نکنیم با گل های او به جام جهانی رسیدیم.
تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است که در دو دیدار گذشته موفق شد مراکش را از پیش رو بردارد. تیم ملی کشورمان در دیدار با اسپانیا نیز با وجود ارائه یک بازی تماشایی در نهایت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.
سومین بازی تیم ملی ایران روز دوشنبه در مقابل پرتغال برگزار خواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران در خصوص شرایط این تیم در اردوی اردبیل اظهار داشت: اردبیل را به خاطر ارتفاع از دریا و امکانات فوق العاده خوبی که دارد هر سال برای برگزاری اردو انتخاب می کنم و باید از دوستانم در این شهر و اداره کل ورزش و جوانان استان به خاطر کمک هایی که به ما می کنند، تشکر کنم.
وی ادامه داد: سخت ترین دوره آماده سازی هر تیم در پیش از فصل برگزار می شود که ما هم تلاش می کنیم این دوره را به بهترین شکل به پایان برسانیم. قطعا در این مدت بازی های دوستانه خواهیم داشت، اما حریفان ما چندان مطرح نخواهند بود.
دایی گفت: به خاطر شرایط دشواری که داشتیم یارگیری را بسیار دیر شروع کردیم، اما با این وجود به تمام بازیکنانم ایمان دارم و می توانیم با کمک هم در بهترین مسیر حرکت کنیم و با حمایت از سوی مسئولان نتایج مناسب بدست بیاوریم.
سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص جدایی «علی قلی زاده» و همچنین احتمال جدایی «مهدی ترابی» از این تیم گفت: در خصوص ترابی باشگاه تصمیم گیرنده است، اما ما به او و سایر نفرات خود نیاز جدی داریم. داستان جدایی قلی زاده نیز متفاوت است و این بازیکن با توجه به اتمام قراردادش با باشگاه سایپا می توانست تیم دیگری را انتخاب کند و ما برای او آرزوی موفقیت می کنیم.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان