تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۰۲ تير ۱۳۹۷

استاندارهرمزگان: همچون شب‌های قدر، قرآن کریم را بر روی سر خود گذاشته و برای موفقیت تیم ملی کشورمان دعا می‌کنم

‌این روز‌ها تب‌وتاب جام جهانی تمامی جهان را فراگرفته است و استان هرمزگان از این قاعده مستثنی نیست، به هر مکانی بروید تلویزیون یا پرده نمایشی نصب شده و مسابقات را برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته است.

رویداد۲۴-‌این روز‌ها تب‌وتاب جام جهانی تمامی جهان را فراگرفته است و استان هرمزگان از این قاعده مستثنی نیست، به هر مکانی بروید تلویزیون یا پرده نمایشی نصب شده و مسابقات را برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته است.

قرآن کریم را بر روی سر خود گذاشته و برای موفقیت تیم ملی کشورمان دعا می‌کنم.

فریدون همتی با بیان اینکه این روز‌ها تمامی ملت ایران دعاگوی موفقیت تیم ملی هستند، تصریح کرد: این موضوع نشان می‌دهد که فوتبال یک پیوند ملی و محکم و وحدت‌آفرین همراه با شادی و نشاط است.

وی با اشاره به اینکه در دیدار برابر اسپانیا حق تیم ملی کشورمان شکست نبود و حداقل کسب یک امتیاز بود، اضافه کرد: بازیکنان در سطح جهانی فشار روانی را تحمل کرده، اما در دیدار برابر اسپانیا توانستند نمایش خوبی از خود برجای بگذارند.

همتی ادامه داد: امیدوارم بازیکنان تیم ملی در دیدار با پرتغال بتوانند دل ملت را شاد کنند گرچه در برابر اسپانیا هیچ ایرانی فکر نمی‌کرد تیم کشورمان شکست‌خورده است.

وی با بیان اینکه در دوران نوجوانی خود فوتبالیست بوده‌ام، در خصوص پیش‌بینی‌اش از قهرمان این مسابقات عنوان کرد: هنوز زود است در خصوص قهرمان مسابقات اظهارنظر کنیم گرچه علاقه‌مند به موفقیت تیم ملی کشورمان هستم و پس‌ازآن امیدوارم تیم‌های آسیایی و کشور‌های دوست با ایران به موفقیت برسند.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان