تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۰۲ تير ۱۳۹۷

گرمای هوا مار‌های سمی را به منزل شهروندان خمین کشاند/ نیروهای آتش نشانی در آماده باش

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خمین از ورود مار‌های سمی و سایر خزندگان به منازل مردم این شهر به دلیل افزایش دمای هوا خبر داد.

رویداد۲۴-رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خمین از ورود مار‌های سمی و سایر خزندگان به منازل مردم این شهر به دلیل افزایش دمای هوا خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی کمانی رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خمین گفت: متاسفانه به دلیل افزایش دمای هوا شاهد ورود مار‌های سمی و خزندگان دیگر به منازل مسکونی مردم در شهر‌ها و به ویژه روستا‌های خمین هستیم به طوری که روز‌های اخیر بیش از ۷ مورد درخواست کمک از ماموران آتش‌نشانی خمین برای مارگرفتگی گزارش شده است.

وی تصریح کرد: مار‌ها و خزندگان دیگر به علت گرمای زیاد و تخریب زیستگاه به مناطق مسکونی پناه می‌آورند که با توجه به سمی بودن مار‌ها از شهروندان درخواست داریم برای جلوگیری از ورود مار‌ها حتما درب و پنجره‌ها و لوله‌های بخاری منازل را بسته نگه داشته و راه‌های ورود مار‌ها را ببندند.

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خمین بیان داشت: با توجه به خطرات مار‌های سمی از مردم به محض رویت مار‌ها از هرگونه اقدام برای گرفتن آن خودداری و بلافاصله با آتش‌نشانی تماس بگیرند.

برچسب ها: مار ، گرما ، خمین ، رویداد24
نظرات شما
پیشخوان