تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۰۴ تير ۱۳۹۷

سیف روز پنج شنبه لیست افرادی که دلار ۴۲۰۰ تومانی دریافت‌ کردند را منتشر می‌کند

نماینده مردم تهران گفت: سیف شخصا در جلسه کمیسیون به من قول داد که روز پنجشنبه لیست افرادی که دلار ۴۲۰۰ تومانی دریافت‌ کردند، منتشر کنند.

رویداد۲۴-نماینده مردم تهران گفت: سیف شخصا در جلسه کمیسیون به من قول داد که روز پنجشنبه لیست افرادی که دلار ۴۲۰۰ تومانی دریافت‌ کردند، منتشر کنند.پروانه مافی با اشاره به اعتراض‌های اخیر مردم به وضعیت اقتصادی که شب گذشته در بازار علاءالدین و پاساژ چارسو صورت گرفت و اعتراض‌های امروز مردم در بازار بزرگ تهران گفت: از اعتراض‌های امروز بازار بزرگ تهران اطلاعی ندارم اما درباره دیشب و اعتراض به گرانی گوشی‌های موبایل آقای جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات، تمام وزرا را روسفید کرد.

نماینده مردم تهران افزود: جهرمی صبح امروز لیست شرکت‌هایی که دلار ۴۲۰۰ تومانی خریداری کرده بودند روی میز گذاشت و این شفاف‌سازی در اصلاح وضع فعلی اهمیت ویژه‌‌ای دارد به نظر می‌آید بانک مرکزی و وزارت اقتصاد باید بر همین اساس به اصلاح امور بپردازد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس طی خبری مبنی بر اینکه رئیس بانک مرکزی در انتهای هفته جاری لیستی را از افرادی که دلار ۴۲۰۰ تومانی دریافت کردند منتشر می‌کند، گفت: سیف شخصا در جلسه کمیسیون به من قول داد که روز پنجشنبه لیست افرادی که دلار به قیمت اعلام شده جهانگیری خریداری کردند، منتشر کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اطلاع‌رسانی چه تاثیری در آرامش جامعه در وضع فعلی دارد، گفت: اطلاع‌رسانی آغاز کار است و این قدم برای شروع اقدام خوبی است و اصلاحات بعد از اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان