تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۰۵ تير ۱۳۹۷
پیشنهاد جعفرزاده به دولت؛

روحانی همه مدیران اقتصادی را تغییر دهد/ رییس جمهور برای تغییرات استخاره نکند

جعفرزاده ایمن‌آبادی گفت: اتاق جنگ دولت خوب تصمیم نگرفت و مسئولان مربوطه غافلگیر شده‌اند و تدبیری نیندیشیده‌اند و فقط در لاک خود حالت دفاعی گرفتند.
برای وزارت‌خانه‌ها وزیر جوان انتخاب کنید/ روحانی خانه‌تکانی کند و همه مدیران اقتصادی را تغییر دهد
رویداد۲۴غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نایب‌رئیس فراکسیون مستقلین ولایی، در رابطه با تغییرات در ترکیب کابینه گفت: دولت احتیاج به تغییرات دارد. روند موفقیت‌های وزیر جوان کابینه به ما نشان می‌دهد که انتخاب وزیر جوان یک حُسن دارد و ‌ای کاش برای برخی دیگر از وزارتخانه‌ها نیز وزرایی با این خصوصیت انتخاب می‌شدند.
 
وی افزود: در این زمینه، اولویت‌ با وزارتخانه‌های اقتصادی است، چراکه در شرایطی که بحران اقتصادی حاکم است، باید مسائل اقتصادی در اولویت قرار گیرند.
 
نماینده رشت تصریح کرد: رئیس‌جمهور باید خانه‌تکانی کرده و همه نیروهایی را که در حوزه پولی و اقتصادی نقش دارند، تغییر دهد.

جعفرزاده با تاکید بر اینکه عنصر زمان برای این تغییرات در کابینه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، یادآور شد: دولت برای خانه‌تکانی و تغییر کابینه و چابک کردن خود و جوان‌گرایی نیاز به استخاره ندارد.
 
این نماینده حامی دولت در توضیح خاستگاه مشکلات اقتصادی پدیدآمده برای کشور نیز گفت: قطعا ریشه اصلی این وضعیت در بیرون از کشور و مواردی نظیر اقدامات رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا است، ولی تصور بنده آن است که در این سو اتاق جنگ دولت خوب تصمیم نگرفت. به بیان دقیق‌تر، مسئولان مربوطه غافلگیر شده‌اند و تدبیری نیندیشیده‌اند و فقط در لاک خود حالت دفاعی گرفتند، بنابراین اقتصاد کشور تحت مدیریت آنها ضربه‌پذیر شده است.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان