تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۷

رقابت تکرارنشدنی فورد و فراری در لمانز روی پردهٔ سینما می‌رود

یکی به‌یادماندنی‌ترین رقابت‌ها در تاریخ مسابقات اتومبیلرانی، رقابت تکرار نشدنی، حماسی و افسانه‌ای فورد و فراری در مسابقات 24 ساعتهٔ لمانز در دههٔ 60 میلادی است. حال قرار است این داستان به‌زودی روی پردهٔ سینما برود. گزارش شده که کمپانی فاکس قرن بیستم، آقای «جیمز منگولد» را برای کارگردانی این فیلم در نظر گرفته است.
رقابت تکرارنشدنی فورد و فراری در لمانز روی پردهٔ سینما می‌رود
رویداد۲۴ «جیمز منگولد» کسی است که فیلم‌هایی چون «لوگان» (قسمت دوم فیلم ولوورین) و «سربه‌راه باش» را کارگردانی کرده یعنی فیلم‌های که هردو توسط استودیوهای فاکس ساخته شده‌اند. همچنین گفته شده در این فیلم تعدادی از ستاره‌های بزرگ هالیوود حضور خواهند داشت. 

در این گزارش گفته شده این ستاره‌ها شامل بازیگرانی چون «مت دیمون» برای بازی در نقش «کارول شلبی»، «کریستین بیل» ایفاگر نقش رانندهٔ مسابقه «کن میلز» و جان برانتال (بازیگر شخصیت پانیشر در سریال پانیشر) برای بازی به‌عنوان «لی آیکوکا» می‌شود؛ اما بااین‌حال فعلاً هیچ صحبتی در مورد اینکه چه کسانی نقش «بروس مک‌لارن» (کسی که در لمانز سال 1966 با فورد GT40 پیروز شد) یا «انزو فراری» و همین‌طور دیگر رانندگان، مهندسان و شخصیت‌های مهم این داستان را بازی خواهند کرد مطرح نشده است.

رقابت تکرارنشدنی فورد و فراری در لمانز روی پردهٔ سینما می‌رود

درهرحال مطمئناً این فیلم با وجود داستانی فوق‌العاده جذاب و همین‌طور حضور ستارگان بزرگ هالیوود در آن، به یکی از پرطرفدارترین فیلم‌ها خصوصاً در بین خودرو دوستان تبدیل خواهد شد. البته برای علاقه‌مندان به خودرو داستان این فیلم کاملاً آشنا خواهد بود زیرا همان‌طور که گفتیم این یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین رقابت‌ها در تاریخ مسابقات اتومبیلرانی است؛ بنابراین قطعاً برای بسیاری پایان داستان این فیلم از هم‌اکنون مشخص است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: رقابت ، فورد ، فراری
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان