تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۰۶ تير ۱۳۹۷

ال جی وی 40 با پنج دوربین و سیستم تشخیص چهره از راه می‌رسد

براساس اطلاعات منتشرشده، LG V40 از پنج دوربین، سیستم تشخیص چهره با مدل‌سازی سه‌بعدی و Quad DAC عرضه خواهد شد.
ال جی وی 40 با پنج دوربین و سیستم تشخیص چهره از راه می‌رسد
رویداد۲۴ به گفته‌ی منابع نزدیک به ال‌جی، این شرکت در حال کار روی جایگزینی برای V30 با پنج دوربین است که هم‌اکنون با نام V40 شناخته می‌شود. در حال حاضر مشخص نیست که وظایف دوربین‌های یادشده چه خواهد بود؛ اما گفته می‌شود که حداقل یکی از دو دوربین جلو، به کاربر اجازه خواهد داد تا با چهره‌ی خود قفل گوشی را بگشاید. براساس اطلاعات موجود، این دو دوربین اجازه‌ی ثبت تصویری سه‌بعدی از چهره‌ی کاربر را به وی ۴۰ خواهد داد.

سه دوربین باقیمانده که در پنل پشتی قرار دارند از یک لنز استاندارد و یک لنز اولترا واید بهره خواهند برد؛ اما مشخص نیست که هدف از سنسور دوم چه خواهد بود. در حال حاضر هواوی P20 Pro تنها گوشی هوشمند موجود با دوربین سه‌گانه است که از یک سنسور رنگی، یک سنسور سیاه‌وسفید و سنسور سومی با لنز تله‌فوتو بهره می‌برد. پیش‌بینی می‌شود که سنسور سوم ممکن است دارای لنز زوم باشد یا صرفا با هدف ثبت افکت بوکه یا افکت‌های عمق میدان در نظر گرفته شده باشد. وی ۴۰ می‌تواند اولین گوشی هوشمند تجاری جهان با پنج دوربین باشد.

ال جی وی 40 با پنج دوربین و سیستم تشخیص چهره از راه می‌رسد

ظاهرا نمایشگر وی ۴۰ همانند ال‌جی جی ۷ دارای بریدگی خواهد بود (با امکان پنهان‌کردن نرم‌افزاری بریدگی) و ظاهری مشابه ال‌جی جی 7 با ابعاد بزرگ‌تر خواهد داشت. گفته می‌شود که توان پردازشی ال‌جی وی 40 را پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۴۵ تأمین خواهد کرد. سیستم Quad DAC با هدف ارائه‌ی تجربه‌ی موسیقایی منحصربه‌فرد در پرچم‌دار جدید کره‌ای‌ها نیز وجود خواهد داشت، ضمن اینکه درست‌مانند ال‌جی جی ۷، کلیدی اختصاصی برای فعال‌سازی گوگل اسیستنت، وی ۴۰ را همراهی خواهد کرد. ظاهرا همانند گذشته، حسگر اثر انگشت در پنل پشتی قرار خواهد داشت.

با توجه به موارد ذکرشده، می‌توان حدس زد که پرچم‌دار جدید ال‌جی از سری V، تفاوت فاحشی با LG G7 نخواهد داشت؛ اما به‌نظر می‌رسد که محصول آتی کر‌ه‌ای‌ها، دوربینی ارتقاءیافته و پیشرفته خواهد داشت. در حال حاضر مشخص نیست که ال‌جی وی ۴۰ همانند جی ۷ از پنل LCD استفاده خواهد کرد یا کره‌ای‌ها نمایشگری با پنل OLED برای آن در نظر خواهند گرفت. اگرچه محصول جدید ال‌جی از پنج دوربین بهره خواهد برد؛ اما این شرکت کره‌ای‌ طی سال‌های گذشته، رقابت در زمینه‌ی دوربین را به شرکت‌هایی همچون سامسونگ، هواوی و گوگل واگذار کرده است.

ال‌جی وضعیت چندان مساعدی در بازار گوشی‌های هوشمند ندارد و حتی ال‌جی جی ۷ نیز به بهبود این وضعیت کمک چندانی نکرده است. حال با توجه به اطلاعات موجود در مورد ال‌جی وی ۴۰، آیا این محصول را به‌عنوان ناجی کره‌ای‌ها در صنعت موبایل می‌بینید؟ نظر خود را با ما و سایر کاربران عزیز زومیت به اشتراک بگذارید.

منبع: زومیت
برچسب ها: دوربین
نظرات شما
پیشخوان