تاریخ انتشار: ۱۹:۰۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۷
افزایش انتقادها از دولت؛

ابراز نگرانی خاتمی و ناطق نوری و سیدحسن خمینی به روحانی

نگرانی حجت‌الاسلام سید محمد خاتمی و حجت الاسلام ناطق نوری و حجت الاسلام سیدحسن خمینی به خاطر شرایط کشور به روحانی اعلام شده است.
رویداد۲۴ شخصیت‌های با نفوذ و جریان‌های سیاسی حامی دولت نسبت به شرایط اقتصادی و سیاسی پیش روی دولت و همپیمانی های داخلی و خارحی هشدارهای جدی را به رییس جمهور منتقل کرده و خواهان نظارت و مدیریت قوی تر اقتصادی و سیاسی امور شده اند.

از چندین ماه پیش به ویژه در ماه مبارک رمضان حجج اسلام آقایان سید حسن خمینی، سید محمد خاتمی و ناطق نوری در جلسات خصوصی نگرانی‌ها و انتقادات مردم و کارشناسان خبره درباره  شرایط دولت در عرصه سیاست داخلی به ویژه سیاست های اقتصادی و تیم اقتصادی آن را به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی منتقل کرده و با پیشنهاداتی خواهان اخذ تدابیر جدی در این زمینه شده بودند.

یادآور می شود در پی بالا گرفتن انتقادها از عملکرد تیم اقتصادی دولت و ابراز نگرانی دلسوزان نظام و دولت، واکنش های جریانات سیاسی  و همچنین نامه ی نمایندگان مجلس به رییس جمهور،  امروز زمزمه های رسمی مبنی بر کلید خوردن تغییرات کابینه شنیده شد. رییس جمهور روحانی نیز در جلسات پی در پی با کابینه و کارشناسان در جستجوی راه حل های فوری برای  خروج از شرایط فعلی است.

بر اساس این گزارش، حامیان سیاسی دولت ابراز داشته اند در صورت اخذ تدابیر لازم از سوی رییس جمهور و تغییرات و ترمیم در تیم اقتصادی و شفافیت در پرداخت های ارزی، نهایت حمایت خود را از تدابیر رییس جمهور به انجام خواهند رساند.

منبع: شفقنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان