تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۱۰ تير ۱۳۹۷

تعداد افراد مسموم شده روستای باوج به ۱۲۹ نفر رسید/ ۵ نفر از بیمارستان اهواز ترخیص شدند

مدیر روابط عمومی فوریت‌های پزشکی قانونی خوزستان گفت: تعداد افراد مسموم شده روستای باوج شهرستان رامهرمز به 129 نفر رسید.

رویداد۲۴-مدیر روابط عمومی فوریت‌های پزشکی قانونی خوزستان گفت: تعداد افراد مسموم شده روستای باوج شهرستان رامهرمز به 129 نفر رسید.رضا رفیعی درباره آخرین آمار تعداد افراد مسموم شده گفت: تاکنون تعداد مسموم شدگان روستای باوج شهرستان رامهرمز به 129 نفر رسید که تعداد 50 نفر بصورت سرپایی مداوا شدند و 79 نفر به بیمارستان مادر رامهرمز و بیمارستان‌های شهرستان اهواز انتقال یافتند.

وی افزود: تعداد 4 نفر به بیمارستان ابوذر اهواز، 11 نفر کرمی، 13 نفر سینا و 17 نفر به بیمارستان نفت این شهرستان منتقل و جهت درمان بستری شدند که تاکنون 5 نفر از آنها درمان و از بیمارستان ترخیص شدند.

رفیعی ادامه داد: اقدامات لازم برای کنترل وضعیت، رسیدگی درمانی و بهداشتی در منطقه و نیز ارائه خدمات به افراد دچار مسمومیت در حال انجام است.
 
به گفته عطاءاله شیرالی، معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت رامهرمز دلیل احتمالی مسمومیت جمعی از اهالی دهستان ابوالفارس که از 3 روستای شهید رایگانی، ستلون و کبوتری به مرکز خدمات جامع سلامت روستایی باوج رامهرمز مراجعه کردند، آب آلوده اعلام شده که نمونه برداری لازم انجام و نتیجه تا 3 روز آینده اعلام خواهد شد.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان