تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۱۰ تير ۱۳۹۷

حال فخیم‌زاده خوب است؛ اما همچنان ممنوع‌الملاقات است

مهدی فخمی‌زاده از صبح یکشنبه (10 تیرماه) تعذیه عادی داشته و پس از صبحانه توانسته پیاده‌روی هم کند. با این حال با تاکید پزشکان یکی دو روز دیگر هم در بخش مراقبت‌های ویژه می‌ماند تا وضعیت بهتری کند.

رویداد۲۴-مهدی فخمی‌زاده از صبح یکشنبه (10 تیرماه) تعذیه عادی داشته و پس از صبحانه توانسته پیاده‌روی هم کند. با این حال با تاکید پزشکان یکی دو روز دیگر هم در بخش مراقبت‌های ویژه می‌ماند تا وضعیت بهتری کند. مهدی فخیم‌زاده با وجود بهبود شرایط جسمانی برای اطمینان و به سفارش پزشکان معالج یکی چند روز دیگر هم در آی‌سی‌یو بستری می‌ماند.

خسرو امیرصادقی ـ دوست و همکار این سینماگر ـ درباره وضعیت مهدی فخیم‌زاده به ایسنا گفت: خوشبخاته شرایط بهبودی زیادتری نسبت به روزهای گذشته حاصل و ضایعه مغزی برطرف شده است.

او گفت: مهدی فخمی‌زاده از صبح یکشنبه (10 تیرماه) تعذیه عادی داشته و پس از صبحانه توانسته پیاده‌روی هم کند. با این حال با تاکید پزشکان یکی دو روز دیگر هم در بخش مراقبت‌های ویژه می‌ماند تا وضعیت بهتری کند.

به گفته وی فخیم‌زاده همچنان ممنوع‌الملاقات است.

مهدی فخیم‌زاده که اخیرا در شمال کشور مشغول فیلمبرداری آخرین سکانس‌های فیلم سینمایی جدیدش با نام «مشت آخر» بود، هنگامی که سوار موتورسیکلت بود دچار یک تصادف شدید با موتورسیکلت دیگری شد که با وجود نداشتن شکستگی، به دلیل ضربه وارد شده به سر در بیمارستان طالقانی چالوس بستری و سپس به تهران منتقل شد. سطح هوشیاری وی در ابتدا خوب بود ولی از ظهر هفتم تیر ماه، میزان هوشیاری پایین آمد که پزشک معالج وی ابراز امیدواری کرد با درمانی که انجام می شود در روزهای آتی روند بهبودی حاصل شود.

فخیم زاده در طول سال ها فعالیت هنری ساخت فیلم هایی همچون «همسر»، «همسفر»، «مسافران مهتاب»، «تاواریش» و «خواستگاری» را در کارنامه کاری خود دارد و در فیلم ها و سریال هایی مانند «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»، «تنهاترین سردار»، «ولایت عشق»، «خواب و بیدار»، «مختارنامه» و «دندون طلا» هم بازی کرده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مهدی ، رویداد24
نظرات شما
پیشخوان