تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۱۰ تير ۱۳۹۷

درگیری‌های خرمشهر کشته نداشت/فرد مسلح هنوز پیدا نشده است

طبق گزارشی که به ما رسیده یک نفر مسلح در داخل جمعیت بوده که هنوز این فرد پیدا نشده است. کشته در درگیری‌ها نداشتیم، فقط یک نفر از سمت پهلو زخمی شده است.

رویداد۲۴-طبق گزارشی که به ما رسیده یک نفر مسلح در داخل جمعیت بوده که هنوز این فرد پیدا نشده است. کشته در درگیری‌ها نداشتیم، فقط یک نفر از سمت پهلو زخمی شده است. معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور درباره جزئیات درگیری‌های دیشب(شامگاه شنبه) خرمشهر، گفت: در این درگیری‌ها یک نفر از مردم و 10 نفر از نیروهای نیروی انتظامی زخمی شدند.

سردار حسین ذوالفقاری در جمع خبرنگاران افزود: طبق گزارشی که به ما رسیده یک نفر مسلح در داخل جمعیت بوده که هنوز این فرد پیدا نشده است. کشته در درگیری‌ها نداشتیم، فقط یک نفر از سمت پهلو زخمی شده است.

وی همچنین گفت: بخش اول اعتراض درباره آب خرمشهر بود که فرماندار چندین مرتبه در جمع مردم رفت و آنها را توجیه کرد و جمعیت پراکنده شد، اما عده‌ای اصرار داشتند تجمع ادامه یابد و در شب گذشته حدود 100 نفر که دنبال ماجراجویی بودند اعتراض را ادامه دادند.

ذوالفقاری گفت: پس از آسیب دیدگی لوله انتقال آب به خرمشهر به شش تانکر آبرسان داخل شهر 20 تانکر دیگر هم اضافه شد و آب معدنی هم در شهر توزیع شد. طرح غدیر هم در حال نهایی شدن است و قول داده شده تا 15 تیر مشکل آب خرمشهر حل شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: خرمشهر ، فرد ، مسلح ، رویداد24
نظرات شما
پیشخوان