تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۱۳ تير ۱۳۹۷

هیأت رئیسه برای اختصاص اعتبارات شهرداری تصمیم عاجل بگیرد/ مواجه ۸۰۰ شهرداری در کشور با مشکلات جدید

نماینده مردم همدان در تذکرشفاهی در خصوص فوریت طرح اصلاح بند ۱۱۰ تغییرات متفرقه بودجه ۹۷ گفت:هیأت رئیسه برای اختصاص اعتبارات شهرداری تصمیم عاجل بگیرد که اگر این تصمیم اتخاذ نشود ۸۰۰ شهرداری در کشور با مشکلات جدید رو به رو می شود.

رویداد۲۴-نماینده مردم همدان در تذکرشفاهی در خصوص فوریت طرح اصلاح بند ۱۱۰ تغییرات متفرقه بودجه ۹۷ گفت:هیأت رئیسه برای اختصاص اعتبارات شهرداری تصمیم عاجل بگیرد که اگر این تصمیم اتخاذ نشود ۸۰۰ شهرداری در کشور با مشکلات جدید رو به رو می شود.حمیدرضا حاجی بابایی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در خصوص  فوریت طرح اصلاح بند ۱۱۰ تغییرات متفرقه بودجه ۹۷ در تذکری گفت: براساس ماده ۳۹ برنامه ششم توسعه تمام درآمدهای هدفمندی یارانه طی جدولی در مجلس باید در لوایح بودجه سنواتی آورده شود.

وی خاطر نشان کرد:  در زمان بررسی بودجه بند ۱۱۰ تغییرات متفرقه در کمیسیون تلفیق تصویب شد اما در صحن مجلس مخالف و موافقی صحبت نکرد تا رای‌گیری شود، کما اینکه به دو سوم رای هم نیاز داشت. 

نماینده مردم همدان در دهمین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هیات رئیسه مجلس برای اختصاص اعتبارات به شهرداری‌ها تصمیم عاجل بگیرد.

وی افزود: بنده نامه‌ای را به رئیس مجلس داده ام، زیرا نظر بنده این است که این موضوع مشکل اساسی در کشور ایجاد کرده است، هیات رئیسه مجلس باید نامه‌ای را به دولت بنویسد و بگوید تغییر شماره ۱۱۰ در مجلس مصوبه ندارد و براساس سال‌های قبل انجام می گیرد؛ اگر این کار انجام نشود ۸۰۰ شهرداری در کشور با مشکل جدید روبرو می شود.

علی مطهری نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر حاجی بابایی گفت: هم اکنون که این موضوع به شکل طرح آمده است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصمیم می گیرند و انشالله مشکل مذکور برطرف می شود.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان