تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۱۴ تير ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
یک منبع آگاه به رویداد۲۴ خبر داد؛

واگذاري معدن ميمه به حوزه علمیه اصفهان متوقف شد/ آیت الله مظاهری در جریان واگذاری نبوده است

یک منبع آگاه از توقف روند واگذاری معدن میمه به حوزه علمیه اصفهان خبر داد و گفت: مسئول يكى از مراكز زير مجموعه حوزه بدون اطلاع آيت‌الله مظاهرى این اقدام را انجام داده بود.
واگذاري معدن ميمه به حوزه علمیه اصفهان متوقف شد/ آیت الله مظاهری در جریان واگذاری نبوده است
رویداد۲۴ در روزهای گذشته خبر واگذاري معدن تراورتن ميمه به حوزه علميه اصفهان باعث واكنش فعالان محيط زيست منطقه شده بود. رویداد۲۴ گزارش داده بود واکنش منتقدان به تشکیل زنجیره انسانی با حضور برخي از مديران شهري منتهی شده بود. آنگونه که فعالان محیط زیستی خبر داده بودند این معدن قرار بوده به به حوزه علمیه اصفهان واگذار شود. يك منبع نزدیک به آيت‌الله مظاهري پاسخی براي روايد٢٤ ارسال كرده كه عينا منتشر مي‌شود:

«در مورد خبر واگذارى يكى از معادن به حوزه علميه اصفهان كه طى چند روز گذشته در سايت‌ها و كانالهاى خبرى داخلى و خارجى انعكاس يافته، بر اساس پىگيرى‌ها و كسب اخبار موثق، اين اقدام توسط مسئول يكى از مراكز زير مجموعه حوزه علميه و بدون اطلاع و كسب اجازه حضرت آيت‌الله مظاهرى رييس حوزه علميه اصفهان انجام شده است. پس از نامه نگارى مردم محترم منطقه ميمه در اوايل تير ماه، آيت الله مظاهرى ضمن اعتراض به مدير حوزه علميه اصفهان بلافاصله دستور لغو اين اقدام را صادر كردند و خواستار برخورد با مدير متخلف شدند.

از اين رو انتساب خبر واگذاري معدن ميمه به آيت الله مظاهرى كذب محض است زيرا اساسا ايشان نسبت به اين موضوع هيچ اطلاعي نداشته‌اند.»
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مهدی مقدری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
احمدرضا ایراندوست
|
Netherlands
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
با تشکر فراوان از حضرت آیت الله مظاهری که با ورود خودشان به این موضوع ، خیال تمام دوست داران محیط زیست را راحت کرده و حوزه علمیه اصفهان را از این کار مبرا کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
دمش گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
پس اسم "مدير متخلف حوزه علميه اصفهان " رو اعلام کنید لطفا.
نظرات شما
پیشخوان