تاریخ انتشار: ۰۰:۳۱ - ۱۶ تير ۱۳۹۷
یاران نیمار به یک چهارم نرسیدند؛

خداحافظی ستاره‌های سلسائو با جام/ بلژیک از سد برزیل هم گذشت

تیم ملی بلژیک در دیداری سخت توانست برزیل را شکست بدهد و راهی نیمه نهایی شود.
تیم یکدست بلژیک در بازی خود با ستاره‌های برزیل توانست با نتیجه 2 بر 1 پیروز شود و با حذف با حذف تیم بزرگ برزیل راهی نیمه نهایی شدند.

نماینده اروپا با گل به خودی فرناندینیو در دقیقه 13 و شلیک خارج از محوطه جریمه کوین دی‌بروینه در دقیقه 31 پیش افتاد و در ادامه برزیل یکی از گل‌های خورده را در دقیقه 76 توسط رناتو آگوستو جبران کرد.

به این ترتیب بلژیک برای اولین بار از سال 1986 به مرحله نیمه نهایی جام جهانی راه پیدا کرد. همچنین با حذف برزیل از جام، قطعی شد که برای چهارمین دوره متوالی قهرمان جام جهانی از قاره اروپا خواهد بود چرا که پیش از این فرانسه با غلبه بر اروگوئه صعود کرده بود و سایر تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی نیز همگی اروپایی هستند.

در نیمه اول بازی با برتری نسبی برزیل و 2 حمله نافرجام این تیم شروع شد اما در ادامه بلژیک با ضد حملاتش خطرساز شد و در دقیقه 13گل به خودی فرناندینیو پیش افتاد. در ادامه حملات برزیل بیشتر شد اما باز هم بلژیک روی یک ضدحمله با حرکت هوشمندانه لوکاکو و پاس دیدنی‌اش توسط دی‌بروینه در دقیقه 31 به گل دوم رسید تا باز هم حملات سلسائو ثمری نداشته باشد و دو تیم با همین نتیجه راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم برزیل بر شدت حملات خود افزود و بارها دروازه شیاطین سرخ را تهدید کرد تا اینکه بازیکن تعویضی این تیم، رناتو آگوستو با پاس زیبای کوتینیو یکی از گل‌های خورده را برای سلسائو جبران کرد. برزیل بعد از این گل هم موقعیت‌های خطرناک دیگری برای فرار از شکست داد که دو تا از بهترین آنها توسط آگوستو و کوتینیو به هدر رفت.

در این دیدار توبی آلدرویرلد و توماس مونیه (کسی که بازی بعدی تیمش را از دست داد) از بلژیک و فرناندینیو و فاگنر از برزیل کارت زرد گرفتند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان