تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۱۷ تير ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
بدنه دولت در دست اصولگرایان است؛

ماموریت جریان بهار در دولت روحانی/ عناصر احمدی‌نژادی نمی‌گذارند کار پیش برود

متاسفانه در بدنه دولت فعلی عناصری از دولت نهم و دهم حضور دارند که ماموریت دارند مانع اجرائی شدن تصمیمات دولت شوند.
ماموریت جریان بهار در دولت روحانی/ عناصر احمدی‌نژادی نمی‌گذارند کار پیش برود
رویداد۲۴ روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود نوشت: دخالت نهادهای غیردولتی در اقتصاد بطور کلی باید متوقف شود. امروزه بین 70 تا 80 درصد بنگاه‌های اقتصادی کشور در اختیار نهادهای غیر دولتی قرار دارند. آنها از امکاناتی برخوردارند که می‌توانند مسیر اقتصاد را به هر طرف که بخواهند ببرند، هر جا که بخواهند متوقف کنند و هر زمان که اراده کنند دچار نوسان نمایند. تا این وضعیت برقرار است، مقاوم سازی اقتصادی میسر نیست.
 
* با رانت خواری باید برخورد قاطع شود. عده‌ای با برخورداری از حاشیه امن، از رانت‌های اطلاعاتی – اقتصادی استفاده می‌کنند و تعادل اقتصادی را برهم می‌زنند. اتکاء این جماعت به کسانی است که دولت قدرت برخورد با آنها را ندارد. تا زمانی که این رانت خواری برقرار است، مقاوم سازی فقط در حد یک شعار می‌تواند مطرح باشد و به مرحله عمل نخواهد رسید.
 
* بدنه دولت باید پالایش شود. دولت، در سازوکار فعلی خود گرفتار بدنه‌ای نامتجانس است. دولت، هنگامی قدرت اجرای تصمیمات خود را خواهد داشت که از عناصری همراه و همفکر در بدنه دولت و در مسئولیت‌های کلیدی برخوردار باشد.

متاسفانه در بدنه دولت فعلی عناصری از دولت نهم و دهم حضور دارند که ماموریت دارند مانع اجرائی شدن تصمیمات دولت شوند. تا زمانی که بدنه دولت از این عناصر نامتجانس پالایش نشود، توفیقی برای به نتیجه رسیدن تصمیمات دولت قابل تصور نیست. ضرورت این پالایش‌ها بارها به شخص رئیس‌جمهور روحانی تذکر داده شد ولی اقدامی صورت نگرفت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
0
0
منتهای درجه دیکتاتوری و خودخواهی و خودپسندی آقای مهاجری شما چکاره مملکتی که باید به نظر شما همه مدیران با تجربه و کارمندان شریف دولت جمهوری اسلامی که در استخدام دستگاه دولتی هستند دور ریخته شوند جنابعالی بمانید و هرکس به میل شماست و دستور دیکتا تورانی مثل شمارا اجرا می کنند بمانند خجالت بکش در کسوت لباس مقدس روحانیت تاکنون سوء استفاده کرده ای برو کنار بزار باد بیاد روزنامه جمهوری اسلامی مثل حزب جمهوری اسلامی با نفوذ هاشمی رفسنجانی ارباب مفقود جنابعالی به راهی رفت که دیگر برنخواهد گشت.رویداد اگر مردمی هستی منتشر کن و اگر می ترسی سایت تورا ببندند.نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
مطلب دروغ وکذب ننویس و ذهن خوانندها را مخشوش نکن ، بی عرضگی از خود نهاد ریاست جمهوری و وزرای ان هست ، تقصیر را بر گردن اقای احمدی نژاد نگذارید ؟؟؟؟؟ کلید برای حل مشکلات کوچیک بود نتونست گره گشا باشه!!!!!!
نظرات شما
پیشخوان