تاریخ انتشار: ۰۸:۱۳ - ۱۸ تير ۱۳۹۷
تاتنهام و منچستریونایتد در صدر؛

چه باشگاه‌هایی بیشترین بازیکن را در نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ دارند؟

یک باشگاه انگلیسی بیشتر از هر باشگاه دیگری در مرحله نیمه‌نهایی جام بیست‌ویکم بازیکن دارد.
چه باشگاه‌هایی بیشترین بازیکن را در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ دارند؟

رویداد۲۴ تیم‌های ملی فرانسه، بلژیک، انگلیس و کرواسی با شکست رقبای خود به مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه راه یافته‌اند و در این بین باشگاه تاتنهام با داشتن ۹ بازیکن در مرحله نیمه‌نهایی جام بیست‌ویکم بیشترین سهم را در بین باشگاه‌ها دارد. دو باشگاه شهر منچستر نیز هر یک با داشتن ۷ بازیکن نزدیکترین تعقیب‌کننده‌های تاتنهام از این حیث هستند.

بازیکنان تاتنهامی حاضر در این مرحله عبارتند از: هری کین، دله آلی، اریک دایر، کایرن تریپیه و دنی رز در تیم ملی انگلیس، یان فرتونگن، توبی آلدرویرلد و موسی دمبله در تیم ملی بلژیک و هوگو یورویس در تیم ملی فرانسه.

بازیکنان منچستریونایتدی حاضر در این مرحله عبارتند از: جسی لینگارد، اشلی یانگ، فیل جونز و مارکوس رشفورد در تیم ملی انگلیس، پل پوگبا در تیم ملی فرانسه، مروان فلینی و روملو لوکاکو در تیم ملی بلژیک.

بازیکنان منچسترسیتی حاضر در این مرحله عبارتند از: کایل واکر، جان استونز، رحیم استرلینگ و فابین دلف در تیم ملی انگلیس، وینسنته کمپانی و کوین دی‌بروینه در تیم ملی بلژیک و بنجامین مندی برای تیم ملی فرانسه.

همچنین تیم‌های لیورپول، بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن هر یک با ۴ بازیکن، تیم‌های یوونتوس و رئال مادرید هر یک با ۳ بازیکن، لسترسیتی با ۲ بازیکن و آرسنال یک بازیکن در رده‌های بعدی هستند.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: باشگاه ، جام ، جهانی ، رویداد24
نظرات شما
پیشخوان