تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۱۸ تير ۱۳۹۷

رونالدو پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی را رد کرد

در حالی که رئال مادرید خود را برای زندگی بدون «کریستیانو رونالدو» آماده می‌کند، فوق ستاره پرتغالی پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی یک باشگاه سوپر لیگ چین را رد کرد.
رونالدو پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یوروی را رد کرد

رویداد۲۴ روزنامه مارکا اسپانیا روز یکشنبه نوشت: انگیزه ورزشی و بازی کردن در بالاترین سطح؛ همواره نیروی محرکه تصمیمات مهاجم ۳۳ ساله تیم ملی پرتغال بوده است؛ انگیزه‌ای که در سال ۲۰۰۹ او را برای ترک اولدترافورد و حضور در سانتیاگو برنابئو مجاب کرد.

با این حال، احساسی که در حال حاضر وجود رونالدو را فرا گرفته ظاهرا روابط تیره و تار و در عین حال ترمیم ناپذیر وی با «فلورنتینو پرز» رییس باشگاه رئال است؛ اما او امیدوار است تا چالشی تازه را تقریبا شبیه آنچه در یوونتوس انتظارش را می‌کشد، بپذیرد.

در این بین یک باشگاه چینی به رغم نوسان موجود در توان مالی این لیگ، پیشنهادی ۲ ساله و به ازای ۱۰۰ میلیون یورو برای هر فصل به مهاجم کار کشته اسبق منچستر یونایتد ارائه داده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این باشگاه چینی پیشنهاد خود را در دسامبر ۲۰۱۷ و پیش از اینکه مقامات رئال با «خورخه مندس» مدیر برنامه‌های رونالدو توافقی را مبنی بر دریافت ۱۰۰ میلیون یورو به عنوان مبلغ فسخ قرارداد به امضا برسانند، اعلام کرده است.

این در حالیست که رونالدو پیشنهاد مذکور را نپذیرفته و بیش از پیش برای حضور در تورین متقاعد شده است.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان