تاریخ انتشار: ۲۲:۴۴ - ۱۹ تير ۱۳۹۷

معرفی ۱۱ بازیکن فرانسه و بلژیک

دیدیه دشان و روبرتو مارتینس نفرات آغاز کننده بازی در دیدار فرانسه و بلژیک را مشخص کردند.

رویداد۲۴  در نخستین مسابقه مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ تیم‌های ملی فرانسه و بلژیک که هیچ شکستی در این رقابت‌ها نداشته‌اند، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در استادیوم سن پترزبورگ به قضاوت آندرس کونها از اروگوئه به مصاف هم می‌روند.

 

هوگو لوریس، رافائل واران، ساموئل اومتیتی، بنجامین پاوارد، لوکاس هرناندز، پل پوگبا، انگولو کانته، کیلیان امباپه، بلیز ماتوئیدی، آنتون گریزمان و اولیویه ژیرو نفرات منتخب دیدیه دشان برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی فرانسه برابر بلژیک را تشکیل می‌دهند.

 

تیبو کورتوا، توبی آلدروایرلد، ونسان کمپانی، یان فرتونگن، مروان فلینی، اکسل ویتسل، موسی دمبله، ناصر شاذلی، کوین دی بروین، ادن هازارد و روملو لوکاکو ۱۱ بازیکنی هستند که در ترکیب تیم ملی بلژیک در دیدار با فرانسه حضور دارند.

 

 

 

ترکیب امشب فرانسه برابر بلژیک نسبت به بازی گذشته این تیم مقابل اروگوئه یک تغییر داشته که ماتوئیدی با رفع محرومیت جانشین تولیسو شده است.

 

توماس مونیه، هافبک بلژیک به دلیل اخطاری که در دیدار اخیرشان برابر برزیل دریافت کرد، محروم شد و بازی امشب مقابل فرانسه را از دست داد تا موسی دمبله جانشین او شود و این تیم با یک تغییر در ترکیب در دیدار با خروس‌ها قرار بگیرد.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان