تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۲۰ تير ۱۳۹۷
عارف در پاسخ به رویداد۲۴ خبر داد؛

تشکیل کارگروه رسیدگی به احکام قضایی دانشجویان در مجلس/ فاطمه سعیدی رییس کارگروه شد

رییس فراکسیون امید در مجلس دهم با اعلام خبر تشکیل کارگروه رسیدگی به احکام قضایی دانشجویان در مجلس، گفت: فاطمه سعیدی رییس کارگروه و کاظمی نماینده ملایر رابط کارگروه با قوه قضاییه است.
تشکیل کارگروه رسیدگی به احکام قضایی دانشجویان در مجلس/ فاطمه سعیدی رییس کارگروه شد

رویداد۲۴ محمدرضا عارف در نشست امروز خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار رویداد۲۴ مبنی بر اینکه روز گذشته رییس فراکسیون زنان مجلس از صدور احکام قضایی برای بیش از 90 نفر خبر داد، حال آنکه انتظار می‌رفت این آمار و پیگیری‌ها از سوی رییس کمیسیون آموزش مطرح شود، چرا پیگیری‌ها از سوی شما انجام نشده، گفت: نکته نخست اینکه همه افراد فراکسیون امید حقوق مساوی دارند و کسی بر کسی برتری ندارد.

او ادامه داد: همکاران برای بررسی مسائل روز زمان زیادی را برای کارشناسی صرف می‌کنند، لذا بنده نیز فضا را آماده می‌کنم تا همکاران بتوانند صحبت کنند. البته باید گفت مجلس مثل دولت یا حزب نیست که یک نفر رییس تشکیلات باشد یا سلسله مراتب داشته باشد.

عارف در ادامه اظهار کرد: اما درباره پیگیری‌ها باید بگویم برای حل مشکل دانشجویان در موضوع پرونده‌های قضایی چندین بار با رییس دانشگاه تهران و معاون فرهنگی دانشگاه جلسه برگزار شده است.

رییس فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه تمام تلاشمان این بوده که مشکلات دانشجویان را به صورت درون‌دانشگاهی حل کنیم لذا با همین رویه پیش رفتیم تا مشکل حل شود.

عارف همچنین خبر از تعیین کارگروهی در فراکسیون امید مجلس برای رسیدگی به احکام قضایی دانشجویان خبر داد و گفت: این خبر تا به حال جایی مطرح نشده بود اما الان می‌گویم که خانم فاطمه سعیدی رییس این کارگروه هستند و آقای کاظمی نماینده ملایر به عنوان رابط کارگروه با قوه قضاییه هستند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان