تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۲۰ تير ۱۳۹۷

دولت سریع‌تر برای حل مشکل آب و برق اقدام کند/ قدردانی از تلاش‌های قرارگاه خاتم‌الانبیاء

دبیر شورای نگهبان با اشاره بر حل مشکل آب و برق کشور تاکید کرد: دولت هرچه سریع‌تر با برنامه‌ریزی دقیق برای حل مشکل آب و برق اقدام کند.

رویداد۲۴-دبیر شورای نگهبان با اشاره بر حل مشکل آب و برق کشور تاکید کرد: دولت هرچه سریع‌تر با برنامه‌ریزی دقیق برای حل مشکل آب و برق اقدام کند.آیت‌الله احمد جنتی در جلسه امروز شورای نگهبان با تسلیت ایام شهادت رئیس مذهب شیعه، امام صادق علیه‌السلام گفت: هر آنچه امروز شیعه و حوزه‌های علمیه دارند میراث زحمات و ایثارگری‌های ائمه اطهار علیهم‌السلام به ویژه امام ششم (ع) است و ما باید با حفظ و نشر این مکتب عالیه، قدردان تلاش‌های ائمه اطهار باشیم.

وی با انتقاد از اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم، از دولتمردان خواست تا همه تلاش و توان خود را برای حل مشکلات جامعه، بسیج کنند تا مردم از آب و برق که از ملزومات اولیه آنان است به صورت مطمئن بهره‌مند گردند.

دبیر شورای نگهبان با قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای برقراری آب مردم خرمشهر و آبادان اظهار داشتت: راه برون‌رفت از مشکلات کنونی تفکر و اقدام انقلابی است که ظاهراً هنوز خیلی از مسئولان نسبت به آن بی‌توجه هستند.

جنتی با تأکید بر اینکه با برنامه‌ریزی و تفکر انقلابی می‌توان مشکلات کشور را حل کرد، تصریح کرد: باید جامعه و بویژه نیروهای انقلابی را به حل مشکلات امیدوار کرد چرا که تزریق ناامیدی در جامعه خواست دشمنان است.

وی با اشاره به توطئه دشمنان از جمله آمریکا و عربستان برای به زانو درآوردن ملت ایران خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با امدادهای غیبی الهی، رهنمودهای داهیانه و امیدوارکننده مقام معظم رهبری و فداکاری نیروهای انقلابی از این مرحله نیز با سربلندی عبور خواهیم کرد.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان