تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۲۰ تير ۱۳۹۷
گزارش رویداد۲۴ از جزییات حادثه سنندج؛

11 کیسه بقایای اجساد حادثه اتوبوس سنندج به پزشکی قانونی تحویل شد/ مالک بار مشخص نیست/ بارنامه سوخته است

علاوه بر 11 قربانی حادثه که هویت‌شان مشخص شده بود، تاکنون 11 کیسه حاوی بقایای اجساد جمع آوری شده از محل حادثه برای تشخیص هویت به پزشکی قانونی تحویل شده است.
تحویل 11 کیسه حاوی اجساد حادثه ترمینال سنندج به پزشکی قانونی

رویداد۲۴ یک مقام ارشد در استانداری کردستان در گفت‌وگو با رویداد۲۴ جزئیات بیشتری از حادثه تصادف سنندج ارائه داد و با اشاره به اینکه خودروی تانکر حامل مواد نفتی، پلاک ایران داشته، گفت: بار خودرو، بار ترانزیتی به مقصد عراق بوده اما در این حادثه بارنامه سوخته است و سعی داریم از طریق پلاک پیگیری کنیم تا مالک بار پیدا شود. 

از سویی دیگر سخنگوی سازمان اورژانس کشور، درباره آخرین آمار کشته‌شدگان حادثه صبح امروز ترمینال سنندج، توضیحاتی ارایه کرد و گفت: علاوه بر 11 قربانی حادثه که هویت‌شان مشخص شده بود، تاکنون 11 کیسه حاوی بقایای اجساد جمع آوری شده از محل حادثه برای تشخیص هویت به پزشکی قانونی تحویل شده است.

مجتبی خالدی تاکید کرد: تاکنون فقط هویت ۱۱ کشته برای ما محرز است؛ چون اجساد سوخته‌اند و تعداد آنها هنوز معلوم نیست. پزشکی قانونی باید نظر نهایی را در این زمینه اعلام کند.

به گفته فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش بار تانکر مازوت یا نفت کوره بوده که از مبدا عراق به سمت بندرامام در حرکت بود که حادثه تصادف رخ داد.

سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راه راهور ناجا نیز گفته است: در این حادثه ۱۱ تن کشته ۶ تن مجروح شدند.  ضمن اینکه کمیته ویژه فنی پلیس راه و راهور در حال بررسی علت اصلی حادثه هستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان