تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۲۰ تير ۱۳۹۷

امیر صباحی‌فرد از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور بازدید کرد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور بازدید کرد و با حضور در بخش‌های مختلف این یگان وضعیت نیروی انسانی و تجهیزات را مورد ارزیابی قرار داد.

رویداد۲۴-فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور بازدید کرد و با حضور در بخش‌های مختلف این یگان وضعیت نیروی انسانی و تجهیزات را مورد ارزیابی قرار داد.امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد در سفر خود به بندرعباس با حضور در منزل شهید مدافع حرم ارتش سرهنگ مجتبی ذوالفقارنسب و شهید خلیل تختی‌‌‌نژاد با خانواده این شهیدان دیدار کرد.

وی در جمع خانواده این شهدا گفت: همه باید به شهیدان افتخار کنیم؛ چراکه این عزیزان مردانه ایستادند و جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند تا ایران اسلامی از گزند دشمنان در امان باشد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ادامه داد: شهدای مدافع حرم با اقتدار از حرم مطهر حضرت زینب(س) حراست کردند و همین پایداری و ایثار شهیدان بود که اجازه نداد جسارتی به این اماکن متبرک انجام شود.

صباحی‌‌فرد اضافه کرد: از جان‌‌‌گذشتگی رزمندگان و شهیدان مدافع حرم در خارج از مرزها باعث شد تا کشور درگیر نیات شوم نشود و توطئه دشمنان در نطفه خاموش شود.

وی افزود: آرزوی همه ما این است که لیاقت داشته باشیم، ادامه‌‌‌دهنده راه این شهدای عزیز باشیم.

در ادامه این سفر فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌‌‌‌الانبیا (ص) از گروه پدافند هوایی بندر لنگه نیز بازدید کرد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان