تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۲۰ تير ۱۳۹۷
فریبا:

امید ابراهیمی حق داشت از استقلال برود/ اهمیت سوپرجام از لیگ و آسیا کم‌تر است

بازیکن پیشین استقلال معتقد است حق با امید ابراهیمی بوده که بخاطر تضمین آینده‌اش و پول بیش‌تر از استقلال برود.
رویداد۲۴بهتاش فریبا، پیشکسوت فوتبال استقلال، درباره وضعیت امید ابراهیمی اظهار کرد: من حق را به امید می‌دهم زیرا اگر بخواهیم آن را بررسی کنیم، ابراهیمی در بهترین حالت تا ۳ سال دیگر می‌تواند مفید بازی کند. من شنیدم که افتخاری گفت امید جواب تلفنش را نداده است؛ وقتی آقای مدیرعامل جواب تلفن مربی و بازیکن‌های پیشین باشگاه را نمی‌دهد، انتظار بیش‌تری هم نباید داشته باشد.
 
او ادامه داد: ابراهیمی باید برای آینده‌اش برنامه‌ریزی داشته باشد. اگر ابراهیمی در استقلال می‌ماند، حداکثر قراردادی ۳ میلیاردی می‌بست و معلوم نبود چقدر آن را دریافت کند اما الآن یک میلیون دلار با الاهلی بسته است که چیزی حدود ۸ میلیارد می‌شود و با آن می‌تواند آینده خود را تضمین کند. اگر خدایی ناکرده، برای وی نیز اتفاقی نظیر پادوانی بیفتد، چه کسی آینده او را تضمین می‌کند؟ امید خودش باید به فکر خودش باشد.
 
بازیکن پیشین استقلال درباره مجید حسینی، جپارف و مامه تیام گفت: حسینی بازیکن جوانی است و او نیز می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد. متاسفانه قرارداد این بازیکن‌ها به گونه‌ای بسته شده که مبالغ ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار دلار برای فسخ، مبلغ زیادی نخواهد شد. مدیران استقلال باید حواس‌شان به چنین سرمایه‌هایی باشد و مفت آن‌ها را از دست ندهند. جپارف و تیام نیز بازیکنان سطح بالایی هستند و استقلالی‌ها باید سعی کنند هر چه زودتر با آن‌ها تمدید کنند زیرا استقلال برای فصل جدید به چنین بازیکن‌هایی نیاز دارد.
 
او ادامه داد: استقلال یارگیری بدی نداشته و روح‌الله باقری، میثم تیموری و دانشگر بازیکنان باکیفیتی هستند. تیم کاملی نسبت به تیم منصوریان، دست شفر رسید و امیدوارم شفر نیز بتواند عملکرد خوب پارسالش را با قهرمانی تکمیل کند.
 
فریبا درباره پیش‌بینی‌اش از عملکرد استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان و اردوی آماده‌سازی این تیم در ترکیه گفت: السد نفرات خوبی دارد و استقلال نباید بخاطر یک بازی سوپرجام که اهمیتش از لیگ برتر و لیگ قهرمانان کم‌تر است، این اردو را ناقص بگذارد. شفر می‌تواند به جای تیم اصلی، بازیکنان امید یا جوانان خود را بفرستد.
 
پیشکسوت پیشین استقلال در پایان درباره مشکلات پیش آمده در فرودگاه برای کاروان استقلال گفت: نمی‌خواهم درباره این ضعف مدیریتی صحبت کنم اما اداره مالیات باید برنامه‌ای را برای بازیکنانی که طبق قرارداد خود پول نگرفته‌اند تبیین کند. به عنوان مثال بازیکنی قراردادش ۲۰۰ میلیون است اما نصف آن را دریافت می‌کند، آنگاه مالیاتی که برای او در نظر گرفته می‌شود طبق آن ۲۰۰ میلیون است که این قابل قبول نیست زیرا مالیاتی که پرداخت می‌شود، نامش مشخص است و آن مالیات بر درآمد است. من خودم نیز از این مشکلات را تجربه کردم و هنوز هم درگیر هستم، باید این تعامل باید بین باشگاه‌ها و اداره مالیات صورت بگیرد تا اعضای تیم برای سفرهای خارجی به مشکل برنخورند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان