تاریخ انتشار: ۱۷:۵۶ - ۲۰ تير ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
سردار شریف:

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) خط مقدم سپاه برای محرومیت زدایی و مردم یاری در کشور است

مسئول روابط عمومی کل سپاه پیوند وثیق سپاه و مردم برای پاسخ به نیازهای مردم و کمک به دولت در این راستا را از جمله راهبردهای جدی و فراموشی ناپذیر سپاه توصیف و تصریح کرد : امروز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)خط مقدم سپاه برای محرومیت زدایی و مردم یاری در کشور است .

رویداد۲۴  سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه  در گردهمایی رزمندگان تبلیغات تیپ ۴۴ قمربنی‌هاشم(ع) در مجتمع لاله شهرکرد با اشاره به مهم‌ترین دستاوردهای جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس، گفت: تحقیقات علمی و میدانی نشان می‌دهد که میزان بهره‌وری در مجموعه‌های مدیریتی آن‌زمان با وجود امکانات محدود، ۶ برابر مقطع کنونی بوده است.

وی افزود: تنها با شعار کار جهادی نمی‌توان بهره‌وری را در مجموعه مدیریتی بالا برد، بلکه باید به مؤلفه‌ها و آرمان‌های دوران دفاع مقدس باز گردیم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه انگیزه‌های دینی و مذهبی، عمل به فرامین رهبری و پیوند بین اقوام مختلف را از دلایل موفقیت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: این سه مؤلفه توسط یک مرکز عملی از وصیت‌نامه شهدا در خارج از کشور استخراج شد و بر همین اساس دشمن درصدد تضعیف این مؤلفه‌ها است.

شریف با بیان اهمیت تبلیغات و کار فرهنگی در افزایش روحیه رزمندگان دوران دفاع مقدس، اذعان کرد: اقدامات تبلیغی تأثیر بسزایی در افزایش روحیه رزمندگان و دعوت به حضور در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل داشت و مستندات تهیه شده از جانفشانی رزمندگان در آن دوران باعث ماندگاری دوران دفاع مقدس شد.

سخنگوی سپاه  با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی نه تنها از هشت سال دفاع مقدس پیروز و سربلند بیرون آمد ، بلکه موجبات آزادی عتبات عالیات از سلطه شیطانی رژیم بعثی صدام را فراهم آورد، افزود: صدام پس از ناکامی در رسیدن به اهداف خود در جنگ تحمیلی علیه ایران ، برای جبران این ناکامی و احیای رژیم بعثی به کویت حمله کرد.

وی در ادامه تأکید کرد: فاصله گرفتن از ارزش‌ها و بهره‌وری دوران دفاع مقدس تا حدودی طبیعی است، اما تفاوت ۶ برابری بهره وری مدیریتی باتوجه به افزایش چندین برابری امکانات و دست یابی به فن آوری های نوین، نسبت به ابتدای دوران دفاع مقدس طبیعی به نظر نمی رسد و ضروری است دستگاه ها و مجموعه مدیریتی و اجرایی  کشوردر این خصوص چاره اندیشی کرده و همت لازم را بکار گیرند.

 شریف اضافه کرد: دشمن با عملیات روانی درصدد ایجاد شک، تردید و ناامیدی در بین مردم است و گاهی مشاهده می‌شود برخی افراد به‌علت نداشتن سواد رسانه‌ای و درک نکردن مصالح کشورتحت تاثیر القائات رسانه های بیگانه  به این مسئله در درون کشور دامن می‌زنند.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از تبلیغات در حفظ و تداوم آرمان‌های شهدا و برافراشته نگه داشتن پرچم مقاومت و ایستادگی برابر نظام سلطه و استکبار در کشور ، اظهار داشت: دشمن در تلاش است  بین مردم و مسؤولان اختلاف ایجاد  کند ، اما زمانی‌که با سد هوشمندی ملت ایران مواجه و  پالسی مبنی بر وحدت از جمهوری اسلامی دریافت می‌کند به لرزه می‌افتد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در پایان با اشاره به پیوند وثیق سپاه و مردم، پاسخ به نیازهای مردم و کمک به دولت در این راستا را از جمله راهبردهای جدی و فراموشی ناپذیر سپاه توصیف و خاطرنشان کرد : امروز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)خط مقدم سپاه برای محرومیت زدایی و مردم یاری در کشور است و پروژه های عمرانی و سازندگی سپاه با هزینه و زمان کمتر از شرکتهای خارجی در سراسر میهن اسلامی به ویژه در استان‌های مرزی نشانه‌هایی از احساس وظیفه این نهاد انقلابی و مردمی در قبال نیازهای مردم و کشور است که نگاه به توانمندی های بومی و داخلی و کارایی نگاه جهادی و روحیه انقلابی دوران دفاع مقدس را یادآور می شود.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
0
0
منم
نظرات شما
پیشخوان