تاریخ انتشار: ۱۹:۴۴ - ۲۰ تير ۱۳۹۷

«ججو» میدان کارزار جدید بانوان تکواندوی ایران

تیم‌ ملی تکواندو زنان کشورمان که خود را برای حضوری قدرتمند در بازی های آسیایی 2018 آماده می کند در تورنمنت بین‌المللی «ججو» کره‌ جنوبی به میدان می رود.


رویداد۲۴ تیم تکواندوی کشورمان پس از برگزاری رقابت‌های انتخابی از 21 خرداد ماه سالجاری تمرینات خود را برای حضور در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی در مرکز جهانی تکواندو آغاز کرده است.
بر این اساس با درخواست «مهرو کمرانی» سرمربی تیم بانوان و موافقت فدراسیون تکواندو، تیم‌ کشورمان در ادامه برنامه های آماده سازی خود در تورنمنت بین‌المللی کره ‌جنوبی شرکت خواهد کرد.
بانوان تکواندوی کشورمان که در مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد نسبتا خوبی داشتند، اکنون در اندیشه موفقیت در بازی های آسیایی هستند.
بانوان تکواندوی ایران تاکنون موفق به کسب مدال طلا در بازی های آسیایی نشده اند و شاگردان «مهرو کمرانی» می کوشند تا به این طلسم در جاکارتا پایان دهند.
رقابت های «ججو» که حریفان مطرح قاره کهن در آن حضور دارند، بهترین فرصت برای بانوان هوگوپوش ایران است تا ضعف های خود را برای حضوری قدرتمند در هجدهمین دوره بازی های آسیایی از میان بردارند.
ترکیب تیم ایران در تونمنت ججو بدین شرح است:
وزن منهای 46 کیلوگرم: مریم ملکوتی‌خواه
وزن منهای 49 کیلوگرم: ناهید کیانی
وزن منهای 53 کیلوگرم: الهه شیدایی
وزن منهای 57 کیلوگرم: پریسا جوادی
وزن منهای 62 کیلوگرم: زهرا شیدایی
وزن منهای 67 کیلوگرم: کیمیا علیزاده
وزن منهای 73 کیلوگرم: ملیکا میرحسینی و زینب اسماعیلی
وزن به اضافه 73 کیلوگرم: اکرم خدابنده و زهرا پوراسماعیل
به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز این رقابت ها به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان