تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۲۱ تير ۱۳۹۷

دولت و مجلس برای برطرف کردن مشکلات کشور از شوراها کمک بگیرند

اعضای عالی شورای استان‌ها از مشکلات مردم با خبرند و دولت برای برطرف کردن آنها بهتر است از این اعضا کمک بگیرد.

رویداد۲۴-اعضای عالی شورای استان‌ها از مشکلات مردم با خبرند و دولت برای برطرف کردن آنها بهتر است از این اعضا کمک بگیرد.علیرضا احمدی نائب رئیس شورای عالی استا‌ن‌ها ضمن عرض تسلیت نسبت به درگذشت تعدادی از هموطنان کرد زبان‌ در سنندج و همچنین درگذشت یکی از اعضای شورای شهرستان عجب شیر در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: جایگاه شورای عالی استان‌ها جایگاه ویژه‌ای است و آنها می‌توانند مشکلات مردم را در سطح کشور از روستاهای 200 خانوار گرفته تا شهرهای بالای یک میلیون نفر به صورت ریز احصا و برطرف کنند.

وی افزود: دولت و مجلس بهتر است در رفع مشکلات کشوری از شوراها کمک بگیرند چرا که اعضای شورای شهر و روستاها معتمدین مردم هستند و مردم به این افراد اعتماد کامل داشته و تبعیت پذیری دارند و همچنین اعضای شورا با مشکلات مردم آشنایی دارند.

احمدی گفت: جمعیت 120 هزار نفری شوراها با حضورشان در استان‌ها و شهرستان‌ها جهت برطرف کردن مشکلات مردم حضور پررنگی دارند. نمایندگان مجلس و دولت می‌توانند از طریق آنها به مشکلات رسیدگی کنند.

وی در پایان گفت: با ادامه و گسترش این جلسات نسبت به جایگاه شوراها اتفاقات مبارکی در دولت در حال رخ دادن است و گام‌های مثبتی نسبت به مشکلات استانی برداشته خواهد شد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان