تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۲۲ تير ۱۳۹۷

تسلیت عارف در پی وقوع حادثه تصادف و آتش‌سوزی اتوبوس در سنندج

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پی وقوع حادثه تصادف و آتش‌سوزی اتوبوس در سنندج پیام تسلیتی صادر کرد.

رویداد۲۴-رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پی وقوع حادثه تصادف و آتش‌سوزی اتوبوس در سنندج پیام تسلیتی صادر کرد.متن پیام تسلیت محمدرضا عارف به شرح زیر است:

بار دیگر وقوع حادثه‌‌‌‌ای دردناک و غم‌‌‌انگیز تصادف که این بار متاسفانه همراه با آتش‌‌‌سوزی همراه بود ملت ایران را داغدار کرد. جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزم در حادثه تصادف و آتش‌‌‌سوزی اتوبوس در شهر سنندج باعث تاثر و تالم شدید اینجانب شد.

این حادثه تلخ و غم‌انگیز را به خانواده‌های داغدیده و همه آحاد مردم ایران به ویژه مردم نجیب و صبور استان کردستان و شهرستان سنندج صمیمانه تسلیت می‌گویم. امیدوارم با تلاش پرسنل زحمتکش بهداشت و درمان و دعای خیر ملت بزرگوار ایران مجروحان این حادثه به بهبودی کامل دست پیدا کنند. از خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل و برای درگذشتگان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای خانواده‌های مصیبت دیده و بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت دارم. بی‌‌‌شک افکار عمومی منتظر گزارش دقیق مسئولان ذی‌‌‌ربط از علت وقوع این حادثه ناگوار هستند و انتظار است با بررسی کارشناسانه و دقیق دلایل رخ دادن اینگونه حوادث، از تکرار وقوع آن که باعث آسیب دیدن روح و روان جامعه می‌‌شود، جلوگیری کرد.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان