تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۲۲ تير ۱۳۹۷

اکران ویژه مستند «برسد به دست آقای بنان» در خانه هنرمندان

اکران ویژه فیلم مستند «برسد به دست آقای بنان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی زهره محقق، جمعه ۲۲ تیر در خانه هنرمندان برگزار می شود.

رویداد۲۴-اکران ویژه فیلم مستند «برسد به دست آقای بنان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی زهره محقق، جمعه ۲۲ تیر در خانه هنرمندان برگزار می شود. اکران ویژه فیلم مستند «برسد به دست آقای بنان» با حضور پری ملکی، مهدیه محمدخانی، هانا کامکار و شهره سلطانی بانوان فعال در عرصه موسیقی، روز جمعه ۲۲ تیر ساعت ۱۸ در خانه هنرمندان تهران برگزار می شود.

از روابط عمومی این پروژه، فیلم از خلال گفته­ های آن­ها که بنان را از نزدیک می ­شناخته ­اند و آن­ها که به نسل­ های آینده تعلق دارند و بنان را تنها از آثارش می ­شناسند، تلاش کرده است که شناختی همه جانبه از غلامحسین بنان در قالب مستندی ۸۷ دقیقه ­ای ارائه دهد.

عوامل مستند «برسد به دست آقای بنان» عبارتند از: کارگردان، تهیه‌کننده و تدوین­گر: زهره محقق، مشاور کارگردان: لقمان یداللهی، مدیر تصویربرداری: سید محمود موسوی، صدابردار: احسان حیدری، عکاس: زنده ­یاد نیلوفر حسنی، طراح کاور و پوستر: صبا جعفری، مریم ساربان‌ها، مشاور رسانه ­ای: سعیده الله­ دادی.

نظرات شما
پیشخوان